Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای سال جاری تاکنون ارسال نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج نسبت به مدت مشابه پارسال 57 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از ۱۶۲ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این میزان فرآورده ارسالی نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۵۷ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عبدالله گیتی منش با بیان این مطلب گفت: با فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان و اولویت تامین گاز بخش خانگی با توجه به افزایش مصرف گاز، جهت تامین به موقع سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین کننده برق استان، اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت تامین و ارسال سوخت مایع مورد نیاز نیروگاه سنندج انجام گرفته است که در این مدت روزانه بیش از ۲ میلیون پانصد هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه ارسال می‌شود.

گیتی منش  جلسه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه  افزود: از این میزان فرآوده ارسالی به نیروگاه ۵۱ میلیون لیتر آن با تردد ۱۷۶۰ دستگاه نفتکش ازمبادی تامین و انبار نفت سنندج تامین و به نیروگاه ارسال شده است و این شرکت تمام تلاش خود را جهت تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه مطابق با برنامه ابلاغی مدیریت تامین و توزیع شرکت انجام خواهد داد.

وی با تشکر وقدردانی از تلاش و زحمات شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان نفتکش منطقه که با توجه به شرایط جغرافیایی، کوهستانی و صعب العبور بودن راه‌های استان نسبت به تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی، کشاورزی و ۲۳ هزار خانوار روستایی اقدام میکنند، از افزایش ۴۰ درصدی کرایه حمل فرآورده‌های نفتی رانندگان نفتکش در سال اخیر خبر داد.

گیتی منش با اشاره به فعالیت ۲۱۳ دستگاه نفتکش در منطقه افزود: نقش بسیار مهم شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش در راستای توسعه و شکوفایی اقتصادی باتوجه به شرایط جغرافیایی و صعب العبور بودن بیشتر راه‌های استان نیز بیانگر اهمیت و دشواری کار تامین سوخت هموطنان عزیز کردستانی می‌باشد.

مدیران شرکت‌های حمل و نقل فرآوده‌های نفتی و رانندگان نفتکش نیز در این جلسه با بیان نظرات و درخواست‌های خود در خصوص موارد مترتب با حوزه فعالیت خود، از تعامل و حمایت‌های مدیر و کارکنان منطقه از رانندگان نفتکش تشکر و قدردانی کردند.

همچنین در پایان این جلسه مدیر منطقه کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش ناوگان حمل ونقل فرآورد‌های نفتی منطقه تشکر وقدردانی کرد.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سیکل ترکیبی نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج نفتگاز به نیروگاه رانندگان نفتکش فرآورده های نفتی شرکت های حمل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعقیل مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با رسانه‌ها که در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بارش‌ها در خراسان شمالی بسیار مناسب است و نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۱۲ میلیون مترمکعب آورد آب این بارش‌ها برای سدهای خراسان شمالی بود.

مرتضوی گفت: حدود ۲۳ درصد حجم مخازن سدهای خراسان شمالی آب دارد.

وی با اشاره به آمار ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: در سال آبی جدید رشد حدود ۳۰ درصدی بارش‌ها را شاهد بودیم.

کد خبر 6080258

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره