Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اوایل این ماه تصاویر جاسوسی آئودی A8 داغ شد،  تصاویر جدید نشان می‌دهد که این خودرو ظاهر اسپرت S8 را به نمایش می‌گذارد. آئودی، به احتمال زیاد برای مدل سال ۲۰۲۲، یک سدان بزرگ لوکس خواهد داشت که اکنون شاهد اولین تصاویر آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بخش جلو و عقب خودرو به طور کامل پوشانده شده است و  تغییرات ظریف را پنهان می‌کند.

بیشتر بخوانید

تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی Audi RS3

با این حال، استتار نمی‌تواند همه چیز را بپوشاند و ظاهر خودرو مشخص است. در طراحی بخش جلویی این خودرو، شاهد استفاده از یک لوگو جدید هستیم  که در کنار چراغ‌های جلو قرار دارد و از لحاظ شکل شبیه به A3 جدید است. همه این‌ها در بالای سپر جلویی قرار دارند. در عقب خودرو تغییرات ناچیز است.

خودروی S8 جدید احتمالاً تغییری در بخش انتقال قدرت نخواهد داشت. اتومبیل فعلی دارای یک توربوشارژ دوقلو ۴.۰ لیتری V8 است که ۵۶۳ اسب بخار قدرت (۴۲۰ کیلووات) و ۵۹۰ پوند فوت (۸۰۰ نیوتن متر) گشتاور دارد. تنظیمات ترکیبی ملایم، که V8 بزرگ را با یک سیستم ۴۸ ولت جفت می‌کند، احتمالاً انتقال خواهد یافت و به بازده و عملکرد کمک می‌کند. با توجه به اینکه یک تازه سازی در چرخه وجود دارد، تغییرات داخلی احتمالاً کم خواهد بود، اگرچه می‌تواند نرم افزار سرگرمی به روز شده را دریافت کند.

انتظار می‌رود آئودی اواخر امسال دو خودرو A8 و S8 را معرفی کند، هر دو به عنوان مدل‌های ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده‌اند اما احتمالا در اواخر سال جاری شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آئودی اتومبیل لوکس خودروی سواری خودروی لوکس شرکت آئودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس کل دادگستری استان مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری استان بر اهمیت و ضرورت اجرایی شدن سند تحول قضایی در دادگستری استان تاکید کرد و گفت: در راستای نیل به اهداف سند تحول قضایی فرایند به رسیدگی پرونده‌ها باید به گونه‌ای باشد که در کمترین زمان و با دقت فراوان انجام شود.


عباس پوریانی افزود: سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی سال۱۴۰۳ باید به صورت مشخص برای هریک از مجریان تعیین و مراحل مختلف اجرای آن به دقت پیگیری شود تا به نتیجه مطلوب برسیم
وی خاطرنشان کرد: مقدمات اجرای موضوعات و بند‌های مختلف سند تحول قضایی دراستان باید در اسرع وقت فراهم و تبیین شود و مهم‌ترین و اثربخش‌ترین راهکار‌های سند تحول به صورت منظم در دستور کار هریک از مجریان و معاونان قرار گیرد
دکتر پوریانی به اهمیت ایجاد انگیزه درهمکاران قضایی و اداری اشاره کرد و گفت: بی شک اجرای درست سند تحول نیازمند انگیزه وهمت همکاران دادگستری استان است بر این اساس، توجه به همکاران و ایجاد انگیزه در آنان برای اجرای مسئولیت‌های محول شده در سند تحول ضروری است.
وی همچنین اهمیت همکاری و تعامل بخش‌های مختلف بدنه دستگاه قضایی در اجرایی شدن سند تحول را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: انجام هریک از تکالیف محول شده در سند تحول به عهده همه ما است و باید پاسخگوی تک تک بند‌های مقرر در سند تحول باشیم.
رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: درحوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید ازدستگاه‎های مختلف فرهنگی، آموزشی، سیاسی، اقتصادی و اجرایی مطالبه گری و ازهمه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا دستگاه‌های مختلف به وظیفه خود به‎ درستی عمل کنند و درپی آن زمینه‎های بروز ناهنجاری‎های مختلف در جامعه وتشکیل پرونده‌های مختلف شکل نگیرد.
دکتر پوریانی همچنین بر اهمیت اجرای احکام قضایی، تقویت جایگاه دادسرا، به کارگیری قضات شجاع، انقلابی و نترس در دادسراها، مدیریت درست پرونده‌های قضایی، اتخاذ راهکار‌های مناسب در جهت کاهش اطاله دادرسی، رفع مشکلات مردم و همکاران قضایی تاکید کرد
شایان ذکر است سومین جلسه شورای برنامه ریزی دادگستری کل استان مازندران با حضور کلیه اعضا و به منظور بررسی سند تحول قضایی و چگونگی اجرایی شدن برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ برگزار و در ابتدای جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و راهکار‌های پیشنهادی خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!