Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:43:08 GMT

فیفا در یک پرونده جدید استقلال را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۳۳۹

فیفا در یک پرونده جدید استقلال را محکوم کرد

فدراسیون جهانی فوتبال در یک پرونده خارجی بار دیگر باشگاه استقلال را محکوم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که زمان زیادی از ماجراهای بدهی باشگاه استقلال به وینفرد شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نمی گذرد، پرونده های فیفایی جدیدی به صدور حکم منجر می شود. چند هفته قبل بود که استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق استقلال این باشگاه را در کمیته انضباطی فیفا به محکومیت سنگین رساند و هنوز آن پرونده مشخص نیست به کجا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا نیز حکم محکومیت جدیدی علیه باشگاه استقلال صادر شده است. نیکولای بودوروف مدافع خارجی که در مدت زمان کوتاهی در فصل گذشته برای استقلال بازی کرده بود، بعد از شکایت به فیفا توانسته آبی ها را محکوم کند.


در حکم فیفا مشخص شده که استقلال باید مبلغ 125 هزار دلار را به بودوروف پرداخت کند تا از جریمه های بعدی در امان باشد. این مدافع بلغارستانی که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد و ترک ایران کرد، از باشگاه استقلال طلبکار ماند و با شکایت به فیفا توانسته برای 3 بازی حکم محکومیت 125 هزار دلاری بگیرد. مبلغی که بر بدهی استقلال در شرایط سخت کنونی خواهد افزود و باید دید واکنش مدیران باشگاه در این خصوص چیست.

 

استقلال تهران نیکولای بودروف فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نیکولای بودروف فیفا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی امروز گفت: متهم به عرضه برنج با برند تقلبی در مشهد به ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال محکوم شد.   سید مرتضی مدنی افزود: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.   مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج های تقلبی و بی کیفیت در کیسه های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای