Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@09:29:10 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷دی ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۳۵۰

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۷دی ۹۹

رویداد۲۴ امروز (شنبه ۲۷ دی) در ابتدای معاملات اولین روز کاری خود در هفته جاری با فشار عرضه در شاخص‌سازان همراه شد و شاخص کل با ریزش ۱۵۱۵۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد و این روند تا پایان روز ادامه داشت و با ریزش ۴۳۰۴۳ واحدی شاخص کل بورس و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری خوارزمی، کارخانجات داروپخش و موتورسازان تراکتورسازی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۴.۲ درصد (۳۳۱ هزار و ۷۳۷ تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۶۵۱ تومان رسید.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۱۹۰ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۸.۰۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۱۶۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۰ هزار و ۹۲۶ تومان معامله شد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سهام عدالت ، دارا دوم سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت دارا دوم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس

وزیر اقتصاد: طبق اطلاعات فرابورس، ارزش سهام باشگاه استقلال ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نهایی شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳