Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و با اعلام مدیر روابط بین‌الملل باشگاه، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر علی حسینی اعلام کرد: بر اساس نامه ارسالی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، قرار است فصل بعدی این مسابقات، همانند سال 2020 به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در تاریخ 15 بهمن 99 مطابق با 3 فوریه 2020 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و جزئیات شرکت در کارگاه آموزشی و اطلاعات تکمیلی مربوط به آن متعاقبا از سوی AFC اعلام می‌شود.

بر همین اساس، فرمت و تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره، با دیدارهای پلی‌آف آغاز می‌شود.

دیدارهای پلی آف در تاریخ 7 آوریل مطابق با 18 فروردین سال 1400 انجام می‌شود.

دیدارهای مرحله گروهی در 6 مسابقه، به صورت متمرکز از 14 الی 30 آوریل برابر با  25 فروردین لغایت 10 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله یک هشتم (راند شانزدهم) به صورت تک بازی در تاریخ‌های  13 و 14 سپتامبر برابر با  22 و 23 شهریور سال 1400 برگزار می‌شود.

سپس مرحله یک چهارم نهایی به صورت تک بازی در مورخه 27 و 28 سپتامبر برابر با 5 و 6 مهر ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

بازی نیمه نهایی اول: 19 اکتبر برابر با 27 مهر ماه و نیمه نهایی دوم 26 اکتبر برابر با 4 آبان ماه 1400 انجام می‌شود.

فینال اول این رقابت‌ها در تاریخ 21 نوامبر برابر با 30 آبان 1400 و فینال دوم در 27 نوامبر برابر با ششم آذر ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

از ایران، تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی به صورت مستقیم در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت و تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان پس از دیدار در مرحله پلی آف و برتری مقابل حریفان خود، در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد صورت متمرکز سال 1400 برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • فرمت جدید چمپیونزلیگ: این تیم‌ها همیشه هستند!