Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از اخبار ثبهساز اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت بهساز کاشانه تهران با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

ثبهساز معاملات این هفته را برخلاف هشت روز کاری گذشته با رنگ قرمز به پایان رساند. این نماد متعادل معامله شد و در نیمه دوم معاملات به صف فروش نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این صف پس از دقایقی برچیده شد.

سهام شرکت بهساز کاشانه تهران در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۱۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته چهار درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۱۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «ثبهساز» به رقم ۹۵۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت بهساز کاشانه تهران را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۹۳میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶میلیون سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین بازی جدید مجلس با بورس؛ استقلال بورس از دولت سرنوشت سهام عدالت متوفیان چه می‌شود؟ هفته‌ای قرمز برای همه بازار‌های سرمایه‌گذاری/ ثبت بیشترین افت ارزش برای سکه نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات/ روز خونین دیگری در بازار سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش سنگین در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا ثبهساز ثبهساز ثبهساز بهساز کاشانه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۲۸  فروردین) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا  سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، وبملت و فملی سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی روی پله ۷۲۳ هزار و ۱۶۶  واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
اهرم، افران و یاقوت  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، وبملت ۲ و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۴۴، کارا و  پاداش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، پاداش  و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • روز سبز بورس تهران
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳