Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ مختار بخشیان بازرسی تجهیزات در خطوط تولید را بااهمیت خواند و افزود: اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و ردیابی عدم انطباق‌ها در خط تولید از مؤلفه‌های اصلی دست‌یابی به نتایج مطلوب ایمنی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش پراهمیت اپراتورهای خط تولید و تعمیرات درزمینۀ بازرسی تجهیزات، خواستار پیگیری و جدیت بیشتر کارکنان شرکت درزمینۀ بازرسی و تکمیل چک لیست‌های بازرسی تجهیزات محیط کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا در نواحی

حسین مدرسی‌فر، مدیر ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه ضمن ارائۀ گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا در نواحی مختلف را مورد تأکید قرار داد.

نتایج مطلوب ایمنی، نشانۀ فرهنگ غنی کارکنان فولاد مبارکه در این زمینه

در ادامۀ این جلسه، جواد کیانی رئیس ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و آتش‌نشانی به تشریح شاخص‌های حوادث در 9 ماه گذشته پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه در زمینۀ رعایت دستورالعمل‌های ایمنی، دست‌یابی به نتایج مطلوب در حوزۀ ایمنی را نشانۀ فرهنگ غنی کارکنان فولاد مبارکه در این خصوص عنوان کرد.

نتایج ارزندۀ ایمنی، نتیجۀ اقدامات اثربخش کارکنان

رسول فرهادی، سرپرست ایمنی فنی و بازرسی نیز در پایان گزارشی از روند انجام اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی درخصوص موارد مطرح در کمیتۀ حفاظت فنی آذرماه سال جاری ارائه کرد و دست‌یابی به نتایج ارزنده درزمینۀ ایمنی را نتیجۀ تلاش همگانی در اجرای اثربخش اقدامات تعریف‌شده برشمرد.

پربیننده ترین مس، سودآورترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در کشور انتقام آمریکا از فرمانده جبهه صنعت فولاد طرحی که صادرات فولاد را زمین می‌زند رانت ۱۱۰ هزار میلیاردی در بازار فولاد کمک مومنانه فولاد هرمزگان در سومین رزمایش مساوات ،همدلی و کمک‌های مومنانه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا