Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی ظهر شنبه درجلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان گفت: هدف از حضور بنده در زنجان قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولانی است که در ما قبله با کرونا ویروس با تمام توان تلاش کردند.

وی از اقدامات بسیار خوب استاندار زنجان در ماه‌های گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف در کاهش امار وکنترل کرونا ویروس قدر دانی کرد و گفت: استاندار زنجان در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور رتبه برتری را از آن استان زنجان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیربهداشت گفت: استان زنجان در اجرای برنامه ها با توجه به تخصصی که در حوزه آمار دارند درکاهش کرونا در استان فعالیت خوبی انجام دادند.

حریرچی با بیان اینکه در سطح کشور و به تبع استان زنجان شاهد بیماری کرونا و فوتی ها هستیم، تاکید کرد: باید برای ریشه کنی این بیماری باید دورهمی ها و مراسم و عزاداری ها مدیریت شود.

وی افزود: باید از هر گونه تجمع جلوگیری شود تا شاهد شروع پیک چهارم بیماری کرونا نباشیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نزدن ماسک یک اقدام غیر اخلاقی است، ابراز داشت: باید زدن ماسک و مدیریت فاصله گذاری اجتماعی به خوبی فرهنگ سازی شود.

کلید طلایی برای کنترل کرونا طرح شهید سلیمانی است

حریرچی افزود: تا قطعی شدن واکسن کرونا باید زدن ماسک در مردم تقویت شود و به این باور برسند که کرونا همچنان است و تمام نشده است.

وی تصریح کرد: همان طور که استان زنجان در کنترل بیماری کرونا درسطح کشور برتر است باید در قرنطینه و نقاهتگاه هم درسطح کشور برتر شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری دراستان مدیریت شد، تصریح کرد: کلید طلایی برای کنترل کرونا طرح شهید سلیمانی است.

حریرچی افزود: بیش از ۸۵ درصد مردم در سطح کشور ماسک می زنند و باید این مهم افزایش یابد وزدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی قالب زندگی شود.

وی یاد آورشد: ممنوعیت تردد ها در سطح کشور بسیار خوب اجرا شد و شاهد روند کاهش این بیماری بودیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همکاری مردم در اجرای ممنوعیت تردد بسیار خوب بود و لی باز هم باید برای ریشه کنی این بیماری منحوس تلاش کنند و گفت: نحوه کنترل بیماری در استان زنجان برای کشور یک نمونه است و اغلب در جلسات همواره از استان زنجان به عنوان استان موفق یاد می شود.

کد خبر 5123515

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج حریرچی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا زلزله اقامه نماز جمعه عکس استانها استان زنجان سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رستمی گفت: علاقمندان می‌توانند بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از موزه تاریخ طبیعی زنجان بازدید کنند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن دعوت از عموم مردم جهت بازدید از موزه تاریخ طبیعی، افزود: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده و نمونه تاکسیدرمی گونه‌های مختلف جانوری کشور در آنجا نگهداری می‌شود.

موزه تاریخ طبیعی زنجان که از لحاظ ساختمان و طبقه بندی نمونه‌های جانوری و گیاهی و نوع گونه‌های جمع آوری شده یکی از موزه‌های طبیعی در خور توجه در سطح کشور است و با اقداماتی که انجام گرفته در این مرکز بیش از ۵۸ نمونه از پستانداران، ۱۰۳ نمونه از پرندگان، ۲۶ نمونه از خزندگان، ۱۷ نمونه انواع ماهیان و ۱۲۰ نمونه از حشرات مختلف جمع آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

در این موزه، نمونه‌های نادر گیاهی، جانوری و کانی استان زنجان جمع آوری و به صورت نمایشگاهی که نمایانگر اکو سیستم متنوع استان است، طراحی و ارایه شده است.

از گونه‌های موجود در موزه تاریخ طبیعی زنجان می‌توان به ۱۵ گونه گیاهی، ۳۸ گونه فسیل بی مهرگان، بیش از ۳۰ گونه فسیل گیاهان، ۷۶ گونه سنگ و کانی، ۱۹ گونه اسکلت و بالغ بر ۵۵ گونه از سایر بندپایان اشاره کرد.

در موزه تاریخ طبیعی زنجان غرفه‌هایی که نمایانگر اکوسیستم‌های متنوع استان است طراحی و به صورت بسیار زیبایی مجسم شده و همچنین نمودی از غار‌های آهکی و تشکیلات استالاگیت و استالاگمیت استان به نمایش گذاشته شده است.

موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به منظور حفظ و در معرض نمایش گذاشتن گونه‌های جانوری و گیاهی، سنگواره‌ها و نمونه‌هایی از برخی کانی‌ها و سنگ‌های معدنی موجود در استان، در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد.

دوم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی زمین پاک و سه تا ۹ اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

شعار هفته زمین پاک در سال ۱۴۰۳ " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" است.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا