Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:20:20 GMT

راز دنا پلاس مشکوک لو رفت/دستگیری سارق خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۶۷۱

راز دنا پلاس مشکوک لو رفت/دستگیری سارق خودرو

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف دو دستگاه خودروی مسروقه با هوشمندی و ذکاوت کارآگاهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، اظهار کرد: شانزدهم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ حین انجام ماموریت در محدوده دولت آباد به یک دستگاه خودروی دنا پلاس که در کنار خیابان متوقف و پارک شده بود مظنون می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد پلاک خودرو سابقه فقدانی است و پلاک خودرو متعلق به خودروی دنا پلاس نمی باشد که در بررسی های بیشتر از شماره شاسی و موتور دنا مشخص شد، خودرو دنا سابقه ثبت سرقت در ۲۳ اردیبهشت از شهرستان پاکدشت دارد.

شناسایی سارق خودرو با هوشمندی پلیس تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد خودری دنا پلاس متعلق به یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بنام رضا است، خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، معلوم شد که رضا یک دستگاه خودروی پژو پارس دیگر نیز دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با مراجعه به محل پارک خودروی پژو پارس در پارکینک مجتمع مشخص شد که این خودرو نیز سابقه ثبت سرقت دارد، تصریح کرد: در استعلام انجام شده مشخص شد که خودروی پژو پارس در سیزدهم مرداد ماه سال گذشته در محدوده کلانتری ۱۷۵ باقر شهر سرقت شده است.

سرهنگ یوسف‌وند افزود: کارآگاهان متصرف هر دو خودرو را دستگیر و وی معترف شد که خودروها را از فردی به هویت حمید تحویل گرفته است.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به زمان سرقت خودروی پژو پارس (حدود یک سال پیش) و خودروی دنا (حدود ۶ ماه) این فرضیه قوت گرفت که سارقان پس از سرقت خودروهای مسروقه برای سرقت از آن استفاده کرده اند، در نهایت خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کد خبر 468936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سارق تهران سرقت خودرو سارق خودرو دستگیری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خودروی پژو پارس پلیس آگاهی دنا پلاس مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز