Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دولت‌های سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای درباره اعلام آمادگی ایران برای تولید فلز اورانیوم ابراز نگرانی کردند.   به گزارش فارس، دولت‌های سه کشور فرانسه، آلمان و انگلیس در بیانیه‌ای درباره اعلام آمادگی ایران برای تولید فلز اورانیوم ابراز نگرانی کردند و خواستار بازگشت تهران به تعهدات برجامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اروپا برجام فرانسه آلمان انگلیس اورانیوم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد.

دولت ارمنستان برای اجتناب از جنگی دوباره با جمهوری آذربایجان، چهار روستای مورد مناقشه با این کشور را به باکو واگذار کرد. این روستا‌ها به مدت بیش از سه دهه در کنترل ارمنستان قرار داشتند.

طبق گزارش «کلش ریپورت»، این روستا‌ها به مدت بیش از سه دهه در کنترل ارمنستان قرار داشتند.

«نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه میلادی گذشته برای انتقال کنترل این روستا‌ها به جمهوری آذربایجان ابراز آمادگی کرده و گفته بود: «سیاست ما جلوگیری از جنگ است، نه شروع آن. بنابراین، تصمیم گرفته‌ایم که با ترسیم مرز دقیق‌تری در این مناطق موافقت کنیم. ما این کار را نه تنها به نفع جمهوری ارمنستان، بلکه برای روستا‌های منطقه انجام می‌دهیم تا امنیت آن‌ها را تضمین کنیم.»

پاشینیان با بیان اینکه بدون حل‌وفصل این مساله، جنگی دوباره میان باکو و ایروان رخ خواهد داد، چندین بار ابراز کرده بود مایل است این روستا‌ها را که برای ایروان مهم هستند، به جمهوری آذربایجان بازگرداند.

دیگر خبرها

  • دولت ارمنستان 4 روستا را به جمهوری آذربایجان واگذار کرد
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • بخش کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی گام بردارد
  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد