Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:05:08 GMT

نزدن ماسک غیراخلاقی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۲۷۱۰

نزدن ماسک غیراخلاقی است

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی ظهر شنبه درجلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان گفت: هدف از حضور بنده در زنجان قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولانی است که در ما قبله با کرونا ویروس با تمام توان تلاش کردند.

وی از اقدامات بسیار خوب استاندار زنجان در ماه‌های گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف در کاهش امار وکنترل کرونا ویروس قدر دانی کرد و گفت: استاندار زنجان در اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور رتبه برتری را از آن استان زنجان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیربهداشت گفت: استان زنجان در اجرای برنامه ها با توجه به تخصصی که در حوزه آمار دارند درکاهش کرونا در استان فعالیت خوبی انجام دادند.

حریرچی با بیان اینکه در سطح کشور و به تبع استان زنجان شاهد بیماری کرونا و فوتی ها هستیم، تاکید کرد: باید برای ریشه کنی این بیماری باید دورهمی ها و مراسم و عزاداری ها مدیریت شود.

وی افزود: باید از هر گونه تجمع جلوگیری شود تا شاهد شروع پیک چهارم بیماری کرونا نباشیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نزدن ماسک یک اقدام غیر اخلاقی است، ابراز داشت: باید زدن ماسک و مدیریت فاصله گذاری اجتماعی به خوبی فرهنگ سازی شود.

کلید طلایی برای کنترل کرونا طرح شهید سلیمانی است

حریرچی افزود: تا قطعی شدن واکسن کرونا باید زدن ماسک در مردم تقویت شود و به این باور برسند که کرونا همچنان است و تمام نشده است.

وی تصریح کرد: همان طور که استان زنجان در کنترل بیماری کرونا درسطح کشور برتر است باید در قرنطینه و نقاهتگاه هم درسطح کشور برتر شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری دراستان مدیریت شد، تصریح کرد: کلید طلایی برای کنترل کرونا طرح شهید سلیمانی است.

حریرچی افزود: بیش از ۸۵ درصد مردم در سطح کشور ماسک می زنند و باید این مهم افزایش یابد وزدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی قالب زندگی شود.

وی یاد آورشد: ممنوعیت تردد ها در سطح کشور بسیار خوب اجرا شد و شاهد روند کاهش این بیماری بودیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همکاری مردم در اجرای ممنوعیت تردد بسیار خوب بود و لی باز هم باید برای ریشه کنی این بیماری منحوس تلاش کنند و گفت: نحوه کنترل بیماری در استان زنجان برای کشور یک نمونه است و اغلب در جلسات همواره از استان زنجان به عنوان استان موفق یاد می شود.

کد خبر 5123515

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج حریرچی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا زلزله اقامه نماز جمعه عکس استانها استان زنجان سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان‌یافته و شبکه‌ای اظهار کرد: پلیس به‌عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع است و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.
وی با تأکید بر این که اقدامات و مأموریت‌های پلیس به‌ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ‌بخشی (نیمه‌آشکار و نیمه‌پنهان) به پروژه "سرویس اسکورت" و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.
به‌گفته منتظرالمهدی، در فاز اول این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده‌اند که پرونده آنها در دست اقدام و پیگیری است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به «پروژه کینگ» که شبکه‌ای سازمان‌یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آنها با باندهای تجارت مستهجن و غیراخلاقیِ خارج از کشور مشخص شد و در نهایت پلیس اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر کرد و تحویل مراجع قضائی داد.
سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروّج فساد به‌صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیراخلاقی می‌کرد، گفت: متأسفانه برخی از دختران کم‌سن‌وسال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِر بِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌کرد گرفتار آمده بودند و آن شبکه پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملّیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی «رافائل» که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به‌سوی ابتذال و حیازدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سرشبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتی آنان را مسدود کند.
وی خاطرنشان کرد: البته کار به‌روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکن کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشا و سایت‌های شرط‌بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهای مبتذل ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارج کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به‌طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایر راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.
سخنگوی پلیس در ادامه سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به‌بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناسایی دختران برای اهداف غیراخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاق انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌کردند، رفت و گفت: پشت‌پرده برخی از تبلیغات به‌ظاهر مفرّح و کم‌خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.
وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده «سایه» همان خانه فساد یکی از مناطق مرفه تهران که زیرشاخه‌های متعددی داشت، ورود کرد که پس از رصد و پایش اطلاعاتی دقیق صورت‌گرفته در فاز یک این پرونده ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته، اما تمرکز و عمده فعالیت‌هایش در تهران بود، نیز ۵ زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 847045 برچسب‌ها دختران خبر ویژه فراجا فساد زنان

دیگر خبرها

  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟