Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است به زودی وزارت ورزش و جوانان، جدایی مهدی رسول پناه از پرسپولیس را رسما اعلام کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با انتشار فیلمی از مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس حال حاضر هیئت مدیره این باشگاه در روز‌های اخیر، حواشی زیادی برای سرخ‌ها و او به وجود آمد و به همین دلیل قرار است تا چند روز آینده از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به احتمال زیاد روز دوشنبه هفته جاری و پس از تعطیلات، وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه ای، جدایی مهدی رسول پناه دندانپزشک جنجالی را از پرسپولیس رسما اعلام می‌کند.

رسول پناه مدتی مدیرعامل پرسپولیس بود، اما پس از ایجاد حواشی و دیگر اتفاقات، جای خود را به جعفر سمیعی داد، اما درحال حاضر رئیس هیئت مدیره نیز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس وزارت ورزش رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم

به گزارش ورزش سه، امیر عابدینی ریس اسبق فدراسیون فوتبال و مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یکی از رسانه ها به انتقاد از جواد نکونام پرداخته بود که در گفتگو با ورزش سه توضیحات بیشتری در این مورد انجام داد و اعلام کرد که نگاه دلسوزانه به جواد نکونام دارد و اگر صحبتی انجام داده به نفع خود او بوده است.

امیر عابدینی در ابتدای صحبت های خود عنوان کرد: من از جواد نکونام انتقاد کردم، یک مربی که در مسیر و گام‌های بزرگی حرکت می‌کند می‌داند که چالش های مختلفی دارد، برای باشگاهی مثل استقلال همیشه چالش های اقتصادی، عدم مالکیت و تداخل کارها در این باشگاه همیشه هست، نکونام برای یک باشگاه بزرگ مربیگری می‌کند و این حجم از عصبانیت و خشمگین بودن کنار خط برای او و تیم‌اش مضر است، من ریش سفید فوتبال هستم و اگر به بچه‌هایی که دوستشان دارم حرفم را نزنم چه کمکی می‌توانم به آنها بکنم؟

عابدینی در ادامه افزود: من اعتقاد دارم که نکونام جز مربیان بزرگ و آینده‌ساز فوتبال ایران است، همانطور که این نگاه را به فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی هم دارم، اگر بخواهد حواشی اینقدر روی او تاثیر بگذارد و عصبی باشد همیشه می‌شود او را فرو ریخت، نباید اینطور باشد و باید تغییر رویکرد داشته باشد.

عابدینی نسبت به اینکه اگر مدیرعامل استقلال بود بستر آرامش نکونام را فراهم می‌کرد و کمک می‌کرد به شرایط این مربی گفت: من چند مصاحبه از علی خطیر گوش دادم و او اعتقاد داشت حواشی بین او و جواد نکونام برای رسانه ها جذاب است، اگر اینطور است چرا او ادامه می‌دهد و شرایط را به شکلی پیش نمی‌برد که به پایان برسد.

او افزود: اعتقاد دارم که سیاست‌مدار در باشگاه پرسپولیس بیشتر است اما مدارا می‌کنند، کریم باقری یک جلوه از تبلور از عشاق پرسپولیس است اما راحت گذاشتش کنار و هیچ اتفاقی نیفتاد.

عابدینی در مورد حواشی که در باشگاه استقلال ایجاد می‌شود گفت: یاد گرفتند که چطور جواد نکونام را به هم بریزند و او واکنش نشان می‌دهد او باید صبور باشد و مسابقات را پشت سر بگذارد و در انتهای فصل حرفایش را بگوید.

عابدینی در پاسخ به این سوال که نکونام چند هفته در کنفرانس ها شرکت نکرد و سکوت کرد گفت: بازیکنان، کادرفنی استقلال مدام می‌گویند ما را اذیت می‌کنند و حرف آنها درست است اما گاهی از مدار خارج می‌شوند و به سمت بهانه گیری می‌روند، مهدی‌هاشمی نسب و بازیکن استقلال هم گاهی گلایه می‌کنند، بازیکن آنها می‌گوید چرا اول هفته برای ما بازی گذاشته اند و این ذهنیت بهانه جو است.

عابدینی پس از گلایه هایی که داشت پیشنهاداتی هم به باشگاه استقلال داد و گفت: احساس میکنم مدیریت تیم نمی‌خواهد که این حواشی جمع شود، بازیکنان و کادرفنی استقلال باید ایجاد ظرفیت کنند، برای جواد دارند حاشیه می‌سازند و او را داخل حاشیه قرار می‌دهند، بستر را پر از تشویش کردند و جواد باید زرنگ باشد و خودش را کنترل کند.

دیگر خبرها

  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان