Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار رضا کریمی در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی اظهار کرد: امروز همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) توفیق این را داشتیم که در جوار شهید تازه تفحص شده جعفر نوروزی مراسم باشکوهی در تیپ ۷۱ سپاه روح الله داشته باشیم که از برکت وجود این شهید فیض بردیم و این مسئله قطعا در روحیات و رفتارهای ما اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی در شرایط متفاوتی که در کشور شاهد بودیم افرادی در صحنه های متفاوت رشد و تربیت پیدا کردند و به انسان های برجسته ای تبدیل شدند.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شهدا در مکتب اهل بیت(ع) و خصوصا مکتب امام حسین(ع) به خوبی خود را ارتقاء دادند و حماسه ساز شدند و ما با توسل به این شهدا کسب فیض می کنیم.

کریمی ادامه داد: شهدا برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با فداکاری هایی که از خود نشان دادند امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز همه داشته هایی که در کشور داریم به برکت خون مقدس شهدا است.

وی اضافه کرد: شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های استکباری هستند و شهدا با عملکرد خود مسیر عزت و سربلندی را به خوبی برای ملت نشان دادند و به خوبی اثبات کردند تنها راه پیروزی ها ایستادگی بر روی ارزش ها است و این باید درس بزرگی برای همه ما باشد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: باب شهادت به برکت مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در کشور جاری شده و خوشبختانه امروز به برکت این تفکر ارزشمند و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی علاوه بر اینکه بسیاری از تهدیدات به فرصت ها تبدیل شده نیز به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده ایم.

کریمی گفت: امروز در همه حوزه ها شاهد پیشرفت های بسیار چشمگیری هستیم و این به برکت تفکر انقلاب اسلامی است و لذا گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل مهم و ضرورت است که باید در همه ابعاد به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: شهدا همچون ستاره های پرفروغ راه و مسیر را برای ملت هموار کردند و امروز در همه عرصه ها باید سعی داشته باشیم از رهروان راه شهدا باشیم.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: امروز همزمانی بازگشت پیکر مطهر شهید نوروزی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) را به فال نیک می گیریم که این مسئله درس های بزرگی دارد که یکی از آنها توجه به ولایتمداری است.

کریمی تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم تا با کمک فرهنگ شهادت و ایثار جامعه را برای رسیدن به درجات معنوی بالا تقویت کنیم و لذا تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک وظیفه مهم محسوب می شود که همه باید به آن پایبند باشیم و در همه عرصه ها باید این فرهنگ ارزشمند طنین انداز شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدا مقاومت استان مرکزی انقلاب اسلامی سپاه روح الله تیپ ۷۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور‌ با بیان اینکه ایثارگری‌های جبهه مقاومت باید برای نسل جدید بازگو شود، گفت: شهدا با نثار خون خود بر تارک گیتی، مظلومیت را به پرچم ‌اصلی آزادی‌خواهان‌ جهان تبدیل می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان گیلان به ریاست امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور‌، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و دیگر اعضا ‌برگزار شد.

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید کشور در این نشست با بیان اینکه ایثارگری‌های جبهه مقاومت باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود بر تارک گیتی، مظلومیت را به پرچم ‌اصلی آزادی‌خواهان‌ جهان تبدیل می‌کند.

وی یکی از اهداف اصلی  از برگزاری کنگره شهدای را زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ارائه الگوی رفتاری مناسب به جوانان و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه دانست و گفت: برپایی نمایشگاه‌های محتوایی، بازخوانی عملیات و رزمایش‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در کیفیت بخشی و ماندگاری اجلاسیه‌های شهرستانی کنگره ملی شهدای گیلان تأثیرگذار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با تاکید بر لزوم توجه به مردمی بودن برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان بیان کرد: رزمند‌گانی که از این استان به جبهه رفتند به صورت انتخابی و داوطلبانه حضور یافتند و همچنین مردم این استان در بحث پشتیبانی از جنگ هم زبانزد هستند، اینجا یکی از دو استانی است که بیشترین یادواره شهدا را در آن داریم، یعنی یاد شهدا در اینجا دستگاهی نیست بلکه مردمی شده که بسیار خوب و اثرگذار است.

تمامی نهادها باید در برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان نقش ایفا کنند

اسدالله عباسی استاندار گیلان ‌نیز در این جلسه با بیان اینکه تمامی نهادها و ارگان‌های فرهنگی باید در برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان نقش ایفا کنند، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به نقش شهدا در حفظ و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده ‌و برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت موثری برای روبه رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است که باید به آن توجه شود.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری باشکوه مراسمات کنگره شهدا بیان کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره 8 هزار شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

عباسی، گیلان را سرآمد برگزاری مراسم کنگره هشت هزار شهید دانست و افزود: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

وی  با بیان اینکه باید تلاش شود تا کنگره هشت هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود، تصریح کرد: برای انجام این امر به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم، زیرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و‌ سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند