Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید فرخی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این متقاضیان درخواست تسهیلات را در سامانه بهین‌یاب به ثبت رساندند و پس از بررسی کمیته تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تشکیل پرونده، تقاضای آنان به بانک‌های عامل ارجاع شده است. 

وی ادامه داد: مجموع منابع مالی تسهیلات درخواستی این متقاضیان در استان مرکزی ۶ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال است که بعد از گذر مراحل قانونی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار داشت: از مجموع ۱۹۳ متقاضی تسهیلات رونق تولید این استان که به بانک‌های عامل معرفی شدند ۴۷ طرح به میزان یک‌هزار و ۹۲۲ میلیون ریال مصوب شده است. 

فرخی بیان کرد:تاکنون از مجموع در طرح‌های مصوب  ۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی به میزان ۲۸۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند. 

وی اضافه کرد: مشمولان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب می‌توانند درخواست  خود را به آدرس  www.Behinyab.ir ثبت کرده و با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های این درگاه الکترونیکی نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی استان مرکزی رونق تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی استان مرکزی رونق تولید تسهیلات بانکی استان مرکزی رونق تولید اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

امتداد - با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام «آسان» بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و … مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و … نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند