Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طاهر شیخ‌الحکمایی ‏‏که با همراهی محمد بهرامی و محمود پورنصری‌نژاد، داوری این دوره از آثار رشته مجسمه جشنواره تجسمی فجر ‏را به عهده داشتند، ‏در خصوص نتیجه نهایی داوری و آثار راه یافته به جشنواره گفت: «در این بخش، ‏‏۳۴۴ اثر از ۱۷۵ هنرمند ‏ در ‏جشنواره شرکت کرده بودند که در نهایت ۶۳ اثر به بخش نهایی داوری جشنواره راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی که عضو شورای سیاست گذاری این دوره از جشنواره نیز هست، در خصوص کیفیت آثار رسیده و معیارهای داوری توضیح داد: «یک سری از آثار رسیده ماکت بودند و یک سری دیگر نیز به صورت تصاویر سه بعدی ارائه شده بودند. در مجموع کیفیت آثار مناسب بود و رشد خوبی به لحاظ کیفیت نسبت به دوره قبل داشت. در مرحله اول ۸۰ اثر را انتخاب کردیم اما در نهایت به ۶۳ اثر رسیدیم که باید آثار به دست‌مان برسد تا انتخاب نهایی انجام شود.»

شیخ‌الحکمایی گفت: «طبیعتاً اینکه کار اصیل باشد و تا به حال به جشنواره دیگری ارائه نشده باشد، از معیارهای ما بود. همچنین تکنیک و استفاده درست از متریال و وجود نگاهی اجتماعی، در انتخاب آثار نقش داشتند.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه با توجه به امکاناتی که وجود دارد، شاهد اجراهای خوبی در حوزه مجسمه سازی هستیم و فکرها و ایده‌های هنرمندان راحت‌تر می‌تواند اجرایی خوب داشته باشد. الان فضای بین رشته‌ها نیز کم شده است و خیلی از آثار مجسمه، آهنگ و حرکت و رنگ هم دارند. از همین جهت نمی‌توانیم بگوییم غلبه با استفاده از کدام متریال است، چون عموماً از تمام امکانات و مواد و مصالح استفاده می‌شود.»

همچنین به گفته منیژه آرمین، ۴۴ اثر برای مرحله نهایی داوری رشته سرامیکِ جشنواره هنرهای تجسمی فجر، توسط داوران انتخاب ‌‏شده‌اند.

وی ‌‏که با همراهی پیمان سجادی و یاسر رجبعلی، ‏داوری این دوره از آثار رشته سرامیکِ جشنواره تجسمی فجر ‏را به عهده داشتند، ‏از دریافت ‏ ۱۲۷ اثر از ۷۶ هنرمند توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد.

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بهمن ۹۹ در مرکز فرهنگی و هنری صبا برگزار ‏‏می‌شود.‏

۵۷۵۷

کد خبر 1476913

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هنرهای تجسمی جشنواره تجسمی فجر مجسمه نهایی داوری تجسمی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد

به گزارش تابناک، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

دیگر خبرها

  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • انتخاب ۲ اثر هنری از قزوین به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟