Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید علی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به خاموشی برق پارک‌ها، معابر و بزرگراه‌های استان کرمانشاه گفت : این خاموشی‌ها به منظور کاهش بار مصرف و در نتیجه جلوگیری از خاموشی برق منازل است.

او گفت : با توجه به برودت هوا و لزوم استفاده از گاز برای گرمایش منازل، مصرف گاز افزایش یافته و صنایع و نیروگاه‌ها با مشکل سوخت مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به کاهش سوخت‌رسانی گاز به نیروگاه‌ها افزود: با توجه به مسائل به وجود آمده بار مصرف برق و به تبع احتمال قطعی برق منازل افزایش یافته است.

او ادامه داد: به منظور جلوگیری هرچه بیشتر از قطعی برق منازل همشهریان در مصرف برق و گاز حداقل ۱۰ درصد صرفه‌جویی کرده تا شاهد قطعی برق منازل نباشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق اداره برق مصرف برق خاموشی برق برق منازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرریز شدن سد خیرآباد نیکشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: پیش از این حجم سد خیرآباد ۲۴ میلیون متر مکعب بود که با تشدید بارش‌ها حجم سد به ۲۷ میلیون متر مکعب رسید و سرریز شد

وی افغزود: در دو ماه گذشته دومین بار است که این سد سرریز میشود.

فرماندار نیکشهر گفت: بارش سنگین باران باعث بسته شدن راه ۱۵۴ روستای این شهرستان و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف اعلام شده است.

مجیب حسنی افزود : در حوزه‌ راه مسیرهای مهم شامل راه نیکشهر به بنت، بنت به دستگرد و توتان و مهمدان و چاهان به زرآباد بسته است.

وی بیان کرد: در حوزه برق شبکه فشار متوسط پایدار است و شکستگی دو اصله پایه فشار ضعیف و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف، سه مورد کابل زدگی، دو مورد سوختن تابلوی برق در پی بارندگی‌ها بوده است.

فرماندار نیکشهر گفت: در حال حاضر شبکه پایدار و خاموشی تحت کنترل و تلاش برای رفع خاموشی‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: هم اکنون برق ۱۲ روستای این شهرستان شامل کوراندپ، منطقه سرگوست بنت، روفنان و گیمک، احمداباد، کوراندپ، ترانی، چاکری کچ، بنگلی سول، هادرت، ریکو، گجویی و منه قطع است.

وی افزود: شش مادر باردار در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش نیرو‌های مردمی و نیرو‌های امدادی به مراکز ایمن و درمانی منتقل شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • سرریز شدن سد خیرآباد نیکشهر
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی