Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشناگر استاندار سمنان پس از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان با ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت : بر اساس مصوبه این ستاد که به استانداران نیز ابلاغ شد ؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بصورت نمادین ، خودرویی و موتوری و با سخنرانی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علیرضا آشناگر تاکید کرد: مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه هم باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حدالمقدور بدون برگزاری تجمع برگزار شود.   رئیس ستاد کرونای استان سمنان به بازگشایی مدارس از اول بهمن ماه هم اشاره کرد و افزود: حضور دانش آموزان در مدارس از اول بهمن هم اختیاری است.   آشناگر خاطرنشان کرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، شاهرود و دامغان همچنان برقرار است.   انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سمنان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • (ویدئو) تجمع و راهپیمایی مقابله با بی‌حجابی در تهران
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد