Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا امروز خطاب به جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نوشته چرا ایشان که با شعار مبارزه با فساد وارد پرسپولیس شد، ادعاهای مهدی رسول پناه را پیگیری نمی کند؟ نویسنده این خبرگزاری مدعی شده اینکه سمیعی تصور می ‌کند هر موضوعی با سکوت حل می ‌شود شاید برای نهادهای دیگر باشد اما هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس که بارها عنوان شده سرمایه و صاحبان اصلی باشگاه هستند، حق دارند به دور از پنهانکاری حقیقت را بدانند

فیلم تازه پخش شده از مهدی رسول پناه درست مثل فیلم های قبلی ادبیات ناپسندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادبیاتی که در شان عضو هیات مدیره یک باشگاه مردمی نیست اما حالا صرف نظر از این ادبیات، یک خبرنگار از جعفر سمیعی پرسیده چرا صحت یا سقم این ادعا را بررسی نمی کند.

به گزارش طرفداری، مهدی روزخوش خبرنگار ایسنا در این خبرگزاری نوشته است: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که این روزها ویدئوی جدیدش منتشر شده، ادعاهایی را مطرح کرده که نیاز به بررسی نهادهای نظارتی و مدیر فسادستیز این باشگاه دارد. مهدی رسول ‌پناه یکی از گمنام ترین اعضای هیات ‌مدیره پرسپولیس بود که وقتی سمت سرپرستی باشگاه را عهده دار شد، حواشی ‌ای برای باشگاه ایجاد کرد که حالا یکی از معروف ترین افراد فوتبالی ایران محسوب می ‌شود. او که در فصل‌ نقل ‌و انتقالات تحت فشار هواداری قرار داشت تا علاوه بر حفظ ستاره‌ های تیم، بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند، در اقدامی ناشیانه اختلافات خود و ارکان تیم را با ادبیاتی سخیف در بین هواداران تعریف کرد تا پس از انتشار ویدیوهای آن، مجبور به استعفا از سرپرستی باشگاه شود.

با یان حال رسول ‌پناه سمت ریاست هیات ‌مدیره پرسپولیس را برای خود حفظ کرد تا کماکان یک مدیر ورزشی باقی بماند اما ناکامی سرخ‌ ها در دستیابی به جام لیگ قهرمانان آسیا و در ادامه جدایی غیر منتظره بشار رسن بعد از بازی فینال داغ دل گل‌ محمدی را تازه کرد تا دوباره تیر انتقادات خود را به سمت اعضای هیات ‌مدیره مخصوصا رسول ‌پناه نشانه بگیرد و بعداز تساوی در دربی شدیدترین حملات را به نثار رئیس هیات ‌مدیره باشگاه کند. بعد از صحبت ‌های گل‌محمدی هم جدیدترین نسخه ویدیو از رسول ‌پناه منتشر شد تا همگان بدانند این دعوا سر دراز دارد.

درباره صحبت ‌های مهدی رسول ‌پناه ساعت ‌ها باید صحبت کرد. او در مقام سرپرست باشگاه با عوامل تحت استخدام باشگاه دچار مشکل شده با ادبیاتی سخیف صحبت ‌هایی را مطرح کرده که از نظر نوع ادبیات و البته مکان و شرایطی که صحبت ‌ها را بیان می‌کند قابل دفاع نیست و باید مورد بررسی نهادهای نظارتی قرار گیرد اما سوال مهم اینجاست چرا محتوای ادعاهای رسول‌پناه مورد بررسی قرار نمی ‌گیرد؟

رسول‌پناه اتهاماتی را درباره نقش یک دلال در پرسپولیس و ارتباط او با یحیی گل‌ محمدی مطرح می‌کند که نیازمند رسیدگی دقیق و شفاف نهادهای نظارتی است. در این باره هم دو حالت بیشتر ندارد. یا ادعاهای سرپرست سابق باشگاه حقیقت دارد که در آن زمان باید منتظر برخورد با فساد در پرسپولیس باشیم و اگر ادعاها صحت ندارد، رسول ‌پناه به عنوان کسی که اتهامات سنگینی را متوجه سرمربی تیم کرده، باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

اما در این میان نقش جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بسیار پررنگ است. او که در ابتدای حضورش مبارزه با فساد را یکی از اهداف خود بیان کرد، حالا با سکوت عجیب موضع منفعل در قبال حواشی ایجاد شده اتخاذ کرده و در عمل قدمی برای شفافیت و تنویر افکار عمومی برنداشته است.

در این بین قطعا یا فسادی رخ داده که مرد مدعی مبارزه با فساد (جعفر سمیعی) باید به آن ورود کند و یا اتهاماتی واهی صورت گرفته که در این حالت هم حمایت از کادر فنی و تایید سلامت آنها باید رسمی و شفاف اعلام شود.

اینکه سمیعی تصور می ‌کند هر موضوعی با سکوت حل می ‌شود شاید برای نهادهای دیگر باشد اما هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس که بارها عنوان شده سرمایه و صاحبان اصلی باشگاه هستند، حق دارند به دور از پنهانکاری حقیقت را بدانند.

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس جعفر سمیعی مهدی رسول رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!