Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی ملک حسینی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سرمایه گذار این کارخانه از شیعیان لبنان بوده که در این منطقه محروم، باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار شده است.

وی بیان داشت: این کارخانه با سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده و باید در راستای رفع موانع تولید برای این صنعت در شهرستان مارگون تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک حسینی افزود: باید شرایط برای سرمایه گذاران در استان فراهم شود و با توجه به اینکه اشتغال پایدار بسیاری از معضلاتی را که به دنبال بیکاری و فقر می آید را حذف می کند، باید به این امر توجه ویژه داشت.

وی اظهار داشت: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 5123513

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد کارخانه سیمان اشتغال زایی ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله اقامه نماز جمعه عکس استانها اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان دشتروم بویراحمد از ظرفیت تولید مناسبی برخوردار است و توسعه این کارخانه در دستور کار تیم اقتصادی استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، عصر امروز _ یکشنبه، بیست‌وششم فروردین _ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در کارخانه سیمان دشتروم بویراحمد تشکیل شد، اظهار کرد: برق، مشکلات زیرساخت مخابرات، و مسائل زیست‌محیطی از جمله مشکلات این واحد بزرگ صنعتی در استان است که معاون اقتصادی استانداری با کمک دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع آنها در بازده زمانی یک ماهه اقدام کند.

وی افزود: با وجود مشکلات مطرح شده کارخانه با تمام ظرفیت در حال فعالیت است و حتی مازاد بر ظرفیت اسمی نیز تولید دارد که خبر مسرت بخشی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استعداد منطقه دشتروم در حوزه معدن، گفت: با توجه به پتانسیل استان به لحاظ معدن نیاز است که سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه صورت گیرد که با وزیر کار در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در اولین فرصت موضوع توسعه کارخانه و افزایش تولید را مطرح خواهیم کرد، چرا که در شرایط خوبی قرار داریم و حتماً باید کارخانه توسعه و افزایش تولید داده شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: سیمان محصولی است که هم در داخل کشور و هم در خارج کشور بازار خود را دارد و به راحتی می‌توان ارزآوری داشت و جای نگرانی نیست که محصول روی دست کارخانه‌دار بماند.

وی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند سیمان هستیم و اگر پروژه ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز شود نیاز به سیمان فراوانی داریم و چه خوب است که سیمان مورد نیاز در داخل استان تأمین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منطقی است وقتی همه شرایط فراهم است به سمت توسعه کارخانه و راه‌اندازی خطوط جدید برویم که فضای خط تولید سه‌هزار و ۵۰۰ تنی ایجاد شده‌است.

وی اولویت جذب نیرو در کارخانه سیمان یاسوج را با نیروهای بومی دانست و تصریح کرد: نیروی غیربومی اکیداً نباید در کارخانه جذب شود و در جذب نیروهای بومی اولویت با جوانان جویای کار مناطق دشتروم، سپیدار و روستاهای اطراف کارخانه است.

احمدزاده با بیان اینکه در ملاقات‌های عمومی، مردم از جذب نیروهای غیربومی در این کارخانه گلایه دارند، خاطرنشان کرد: در جذب نیرو روستاییان اطراف کارخانه سیمان در منطقه دشت‌روم در اولویت باشند.

کد خبر 744507

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • توسعه طرح‌های اقتصادی نیازمند حل مشکلات زیرساختی است
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • بازید استاندار از کارخانه سیمان یاسوج
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد