Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@12:55:01 GMT

برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۲۴۶

برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدینی تحلیل‌گر و کارشناس مسائل بین‌الملل به رزمایش پرقدرت پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب که در ۲۶ دی ماه برگزار شد واکنش نشان داد. این رزمایش با شلیک تعداد بالای موشک‌های بالستیک زمین به زمین و  اجرای عملیات توسط پهپادهای تهاجمی بمب افکن برگزار شد و عابدینی در این‌ باره نوشت:

"راهبرد قرانی " وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ "، دهه سوم قرن بیست و یکم در پهپاد ، موشک نقطه زن ، دانش ، اقتصاد مقاومتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. تجلی یافته است. زبانی که مستکبران با یک نگاه می‌فهمند و بر سر END و LIFT و ... آن هم دبه نمی‌کنند. برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی"

در ادامه توئیت حسن عابدینی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

به تهرانی مقدم‌ها و حاجی‌زاده‌ها که بازدارندگی ایران را افزایش می‌دهند افتخار می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن عابدینی قدرت موشکی کارشناس مسائل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت پیش از ظهر پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و اعضای کابینه سیزدهم در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان برگزار شد. قرار است در این برنامه به صورت نمادین چند سند زمین طرح جوانی جمعیت به داوطلبان اعطا شود.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های ویلایی است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081806

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند