Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مجید پارسا مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ارزیابی سالانه شوراهای آموزش و پرورش کشور موفق به کسب رتبه برتر از حیث عملکرد دبیرخانه شد.

وی گفت: برای کسب موفقیت در آموزش و پرورش دانش‌آموزان همراهی و همدلی خانواده‌ها، مسؤولان و جامعه لازم است تا معلم بتواند رسالت مهم و اساسی خود را در این امر مهم ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهریار افزود: در حوزه ساخت فضاهای آموزشی ۵ پروژه از محل ارزش افزوده تأمین شد و با همکاری شهرداران شهرستان در بخش‌های مختلف نسبت به ساخت مدارس اقدام شد و این پروژه‌ها در مناطق امیریه، شهرک صدف و وایین در حال پیگیری و تعداد ۲ مدرسه با کمک خیران در شهر وایین آماده افتتاح است.

پارسا با اشاره به پروژه‌های آموزشی و پرورشی عنوان کرد: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۳۵ پروژه آموزشی و پرورشی افتتاح شده و یا آماده بهره‌برداری است تا برای سال آینده به اتمام برسد تا بر کیفیت بخشی حوزه آموزشی و پرورشی شهریار کمک کند. 

وی در ادامه یادآور شد: حدود ۵۰ پروژه فعال و نیمه‌فعال در حال پیگیری است و طبق ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پرداخته شده و به‌جای تراکم سازی، انبوه سازان پای کار آورده شده‌اند و دستگاه قضایی نیز در این خصوص کنار آموزش و پرورش همکاری دارند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار گفت: به‌رغم همه تلاش‌ها و ساخت‌وسازهای انجام گرفته، هنوز با میانگین کشور در حوزه تراکم دانش آموزی فاصله بسیاری وجود دارد و این شهرستان با توجه به اینکه بزرگترین منطقه آموزش و پرورش کشور است، تراکم دانش‌آموزی بالایی دارد.‌

پارسا در ارتباط با قدمت مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ درصد مدارس شهرستان توسط خیران ساخته شده و ۷۰ مدرسه نیز نیازمند به تخریب و بازسازی دارد و از خیران تقاضای همکاری و مشارکت داریم. 

وی در پایان با اشاره به اینکه به تصمیم ستاد ملی کرونا، از ابتدای بهمن ماه مدارس بازگشایی خواهد شد، تصریح کرد: ما تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و نمی‌توانم خارج ار دستوالعمل‌های وزارتخانه ابلاغی داشته باشیم و بازگشایی مدارس فقط برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی است که در کلاس‌های ۱۰ نفره با اولویت قراردادن دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مجید پارسا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان