Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، در این دیدار شیخ احمد حسین سلیمانی ضمن  عرض خوش آمد گویی به خانم شریعتی،  در مورد  روستای گوری  که در غربی ترین قسمت جزیره ی قشم قرار دارد  توضیحاتی داد و گفت:مهمان نوازی سیره ی نبی مکرم اسلام(ص) است و حضور شما در این منطقه به عنوان یکی از طلایه داران تقریب نعمت به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این منطقه با وجود تمام محرومیت ها علم آموزی و  درس خواندن از اولویت ها به شمار می رود و دختران ما در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی  همپای پسران در حال فعالیت هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است.

عفت شریعتی مشاور امور بانوان تقریب در ادامه گفت: خدا رو شاکریم که در تمامی خاک این منطقه شاهد مودت و همدلی و مهربانی هستیم؛ توجه به علم، دانش و پیشرفت علمی و فرهنگی بانوان جزو ضروریات است و  سیره نبی مکرم اسلام(ص)  و معصومین(ع) بر این اساس بنا شده و پیشرفت یک جامعه با پیشرفت زنان آن رقم می خورد؛ در یک جامعه ی اسلامی زنان هستند با نقش مادری و همسری تاثیر تعیین کننده ای بر پیشرفت آن دارند.

وی تأکید کرد:اصل وحدت و همدلی در جامعه اسلامی جزو ضروریات است و باید به عنوان یک اصل در جریان باشد.

شریعتی افزود: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  و در راس  آن مقام معظم رهبری طلایه دار وحدت هستند و ان شاء الله با همدلی و مودت مسلمین نقشه های شوم  و ننگین اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار نقش بر آب شود.

وی همچنین به نقش مهم نخبگان و علما اشاره کرد که وظیفه سنگینی در این برهه  بر دوش دارند و باید مردم را از تشدید اختلافات فرقه‌اى و مذهبى برحذر بدارند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده