Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:20:19 GMT

شایعات در تابستان؟ رویایم بازی کنار لئو مسی بود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۴۳۲

شایعات در تابستان؟ رویایم بازی کنار لئو مسی بود

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی به شایعاتی که در تابستان پیرامون انتقال لیونل مسی به این تیم وجود داشت واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسد و فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند در پایان فصل به شکل رایگان این تیم را ترک کند. این در حالی است که در تابستان 2020 نیز شایعاتی در رابطه با جدایی لیونل مسی و انتقال او به تیم هایی نظیر اینتر یا منچسترسیتی به گوش رسید اما این بازیکن در نهایت به کارش در بارسلونا ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر حالا در مصاحبه جالبی در مورد لیونل مسی می گوید: " اینکه در اینتر کنار لیونل مسی بازی کنم یک رویای بزرگ برایم به حساب می آمد. بازی در کنار او واقعا شگفت انگیز است. او بهترین بازیکن جهان است و خوش شانس هستم که در تیم ملی کنار او بازی کنم. مسی یک بازیکن الهام بخش برای بازیکنان جوان محسوب می شود."

 

 

 

 

تمدید قرارداد با اینتر: " من در اینتر خوشحالم. میلان شهر بزرگی است. مدیر برنامه من و باشگاه در حال مذاکره هستند و آرام هستم.  من فقط می خواهم همه توان خود را برای اینتر ارائه دهم؛ سپس توافق خواهیم کرد."

 

حضور کنار روملو لوکاکو در خط حمله اینتر: " رابطه من با او درون و بیرون زمین واقعا خوب است. او پسر خوبی است و می‌تواند به هشت زبان مختلف صحبت کند که در اینتر امری مهم محسوب می شود. او انسان بسیار فروتنی است و از طرف دیگر گذشته مان شباهت زیادی به یکدیگر دارند چراکه هر دو ما از هیچ کار خود را آغاز کردیم."

 

 

لائوتارو مارتینز لیونل مسی اینتر میلان روملو لوکاکو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز لیونل مسی اینتر میلان روملو لوکاکو بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران در کاتالان

سرمربی آبی‌اناری‌ها نظرش را تغییر داد و تابستان پیش رو بارسا را ترک نخواهد کرد. وضعیت ژاوی و تصمیم تازه‌اش باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ژاوی چند ماه قبل بعد از حذف آبی‌اناری‌ها از جام حذفی اعلام کرد که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد. آبی‌اناری‌ها در هفته‌های اخیر ناامیدکننده ظاهر شدند؛ به طوری که هم برابر رئال مادرید شکست خوردند و هم در لیگ قهرمانان اروپا از صعود به نیمه‌نهایی بازماندند. پیش‌بینی می‌شد ژاوی با توجه به ناکامی در فصل جاری در پایان فصل تیم را ترک کند اما او در نهایت تصمیم به ماندن گرفت و نظرش را تغییر داد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، بعد از جلسه چهارشنبه‌ ژاوی با لاپورتا نوشت: ژاوی نظرش را تغییر داد و در بارسلونا باقی خواهد ماند. او بعد از نشست اخیرش با لاپورتا تصمیم گرفت با شرایط موجود در بارسلونا کنار بیاید و به این ترتیب فصل بعد هم سرمربی تیم خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی هم اعلام کردند قرار است باشگاه بارسلونا در دستیاران ژاوی تغییراتی را به وجود آورد.

وضعیت ژاوی باعث ایجاد یک بحران داخلی در بارسلونا شده است. هیات‌مدیره به جدایی او در تابستان پیش رو رای داد؛ در حالی که خوان لاپورتا تصمیم گرفت او را تا سال ۲۰۲۵ نگه دارد. ژاوی خواستار پرداخت دستمزد سال آخر قراردادش در صورت اخراج شده بود. حال با تصمیم تازه، برخی از اعضای هیات‌مدیره ممکن است در روزهای آینده از سمتشان استعفا دهند.

به نظر می‌رسد که بارسلونا در تابستان آبستن حوادث زیادی خواهد بود و باید منتظر خریدهای بزرگ برای این تیم بود؛ چرا که این بارسلونا توانایی رقابت با رئال مادرید را چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس