Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  از کیش ، احمدرضا جبل عاملی، بنیانگذار معامله گری سنتیمنتال در ایران از برگزاری سی و هفتمین دوره مهارت حضوری معامله گری سنتیمنتال در جزیره زیبای کیش  خبر داد و گفت : استقبال قابل توجه جامعه معامله گران، جهت یادگیری مهارت معامله گری سنتیمنتال به صورت حضوری و آنلاین، نشان دهنده پتانسیل بالا و شگفت انگیز این دانش در زمینه معامله گری انواع بازارهای مالی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
احمدرضا جبل عاملی، بنیانگذار معامله گری سنتیمنتال در ایران  همچنین از درخواست برخی از علاقه مندان معامله گری سنتیمنتال  در کشورهای دیگر برای شرکت در این دوره های تخصصی خبر داد و گفت : خوشبختانه افراد خیلی زیادی از کشورهای دیگر خواستار یادگیری این دانش هستند و ما در تلاش ایم که آموزش های خود را به زودی به زبان های انگلیسی، عربی، روسی، فرانسوی، ترکی و اسپانیایی عرضه کنیم. 
جبل عاملی  در ادامه افزود : بهره گیری از دانش مستقیم تاثیرگذاری روی ضمیر نیمه خودآگاه و تکنیک های آموزشی منحصر به فرد خود در این دوره نیز توانست نظر همه شرکت کنندگان را با رضایت کامل جلب کند و به مرحله ای از مهارت در این دانش برسند که در کمتر از ۱۰ ثانیه مثل مربی خود هر بازاری را معامله کنند و این نتیجه دانش، تجربه و مهارت ایشان است.
بنیانگذار معامله گری سنتیمنتال در ایران  همچنین افزود :  معامله گری سنتیمنتال که برگرفته از اقتصاد نوین (مالی رفتاری و اقتصاد رفتاری) است، براحتی توانسته است در رقابت با مالی کلاسیک به پیروزی چشمگیری را دست یابد.
احمدرضا جبل عاملی همچنین به کسانی که با معامله گری سنتیمنتال در ایران  آشنا نیستند توصیه نمود و گفت : سنتیمنتال برای آن دسته از عزیزانی که هنوز با آن آشنا نیستند، روشی است که می توانید با استفاده از آن جریان ورود پول های بزرگ نهاد های مالی و معامله گران سازمانی را تشخیص دهید که این یعنی شناسایی روندها حتی قبل از شکل گیری شان و همراه شدن با آنها که تنها با استفاده از دانش اقتصاد نوین امکان پذیر است. 

احمدرضا جبل عاملی عامل موفقیت خود را صداقت، انتقال صحیح اطلاعات و همچنین جلب نظر معامله گران از طریق نشان دادن قدرت واقعی معامله گری سنتیمنتال با انجام معاملات زنده در حضور دانش پذیران خود دانست و افزود: در حال حاضر چیزی که جامعه معامله گر ما به آن نیاز دارد اعتماد است و تا زمانی که این مهم به درستی و صحیح انجام نشود، نمی توان انتظار فرهنگ سازی و تغییرات موثری در نتایج داشت.
وی در پایان با اشاره به پشتیبانی تخصصی دوره اعلام نمود که این سیستم  دارای استانداردهای جهانی است و  توانسته است تاثیر بسیار چشمگیری را روی افزایش سطح فرهنگ صحیح معامله گری داشته باشد.

48

کد خبر 1476901

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان