Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:15:49 GMT

۱۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد یزد آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۴۷۹

۱۰ محکوم مالی جرایم غیرعمد یزد آزاد شدند

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب یزد در این مراسم با قدردانی از فعالیت ارزشمند ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد گفت: از اصول ستاد دیه، کمک به زندانیان نیازمند است و قرار نیست اگر کسی به عمد تخلفی مرتکب شود از این کمک‌ها بهره‌مند شود.

محمدرضا حدادزاده با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از بدهی نیازمندان جرایم مالی از طریق خود آنها و کمیته صلح و سازش از شکات رضایت اخذ می‌شود و بقیه را ستاد دیه با کمک نیکوکاران تامین می‌کند ادامه داد: کمک به آزادی محکومان مالی، گره گشایی و امری مهم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچین سرپرست اداره کل زندان‌های یزد با اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) درباره  کمک به دیگران گفت: از محبوب‌ترین کارها نزد خداوند، کمک به مسلمان و برطرف کردن اندوه دیگران است که این مهم در ستاد دیه با همکاری نیکوکاران به خوبی انجام می‌شود.

حسین سبزواری با قدردانی از زحمات کمیته صلح و سازش ستاد دیه برای اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات افزود: بدهی این ۱۰ مددجو بیش از   ۵۳ میلیارد ریال بود که ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال توسط این کمیته از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد و با پرداخت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

مردم نوعدوست برای آزادی زندانیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند.

همچنین شماره تلفن ۰۹۱۳۰۹۹۲۸۸۰ و ۰۹۱۰۳۸۱۱۵۵۳ برای پاسخگویی سووال عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان های استان بسر می‌برند که برای آزادی آنها ۵۹۸ میلیارد ریال کمک مالی نیاز است.

استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و حدود چهار هزار نفر دوره محکومت خود را می گذرانند.

برچسب‌ها یزد سازمان زندان‌ها مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی یزد سازمان زندان ها مشارکت های مردمی اخبار کنکور ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی