Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پژمان نیک اقبال امروز در حاشیه بازدید از مسکن مهر دهدشت در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات مسکن مهر دهدشت اظهار داشت: سایت مسکن مهر دهدشت سال 91 آغاز شد حدود پنج سال تعطیل بود عمده فعالیت‌ها از سال 97 به بعد صورت گرفت در حال حاضر 220 واحد مستقرند 500 واحد برای قسط‌بندی به بانک معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمر تضمین پیمانکار یک ساله است، افزود: بعضی از کارها مستهلک شده به عنوان مثال برای بار دوم رنگ آمیزی و ایزوگام می‌شوند.

وی ادعا کرد که مسکن مهر در بسیاری از نقاط کشور رها شده و تکمیل نشده است اما خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد با همتی که می‌شود این طرح رو به پایان و تمام شده است.

این مسؤول گفت: مواردی که پیمانکار به طور قطعی تحویل نداده نسبت به رفع نواقص اقدام خواهدشد اما واحدهایی که در سال‌های گذشته تحویل شدند نه ما نه پیمانکار تعهدی در قبال آنها نداریم.

وی در پاسخ به سؤوالی مبنی بر اینکه آیا تکمیل همه واحدها تا پایان دولت فعلی انجام خواهد شد یا نه، افزود: قطعا اگر مردم در قسط‌بندی همکاری کنند قبل از عید می‌توانیم همه واحدها را تحویل دهیم.

وی ادامه داد: البته از نظر ما تکمیل سایت به این گونه است که زیرساختها آماده‌سازی،ساختمان تکمیل و در حد نصب شیرآلات و کلید و پریز باشد کسانی که واریز کنند ظرف 15 روز بعد از قسط‌بندی واحد تحویل می‌گیرند.

نیک‌اقبالی گفت: سایت دهدشت از بهترین زیرساخت‌ها به لحاظ فضای فیزیکی، آسفالت و معابر، کلانتری و مدرسه و مسجد برخوردار است.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر دهدشت برج علیشیر فارس مسکن مهر دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است

ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

«فرشاد دوستی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث ۶۰۸۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شامل نهضت ملی، خود مالکی و ... در استان ایلام آغاز شده و طبق برنامه ریزی به عمل آمده تا شهریور امسال حدود۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات بانکی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بانکهای مختلف پای کار هستند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، اما در بخش تکمیل سهم آورده متقاضیان باید در زمان مقرر آورده خود را تکمیل نمایند تا پروژه‌ها در برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل