Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:09:57 GMT

تجمع فاطمیون در دیلم بوشهر برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۵۱۰

تجمع فاطمیون در دیلم بوشهر برگزار نمی‌شود

مهدی زآبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آیین همه ساله در سالروز شهادت دخت نبی اکرم (س) باحضور گسترده و پرشکوه مردم مومن و متدین شهرستان برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شرایط کرونایی، انجام نخواهد شد.

وی اظهارکرد:  سلامت مردم در شرایط کرونا به عنوان خط قرمز این شورا است و باید تلاش کنیم با همفکری و همدلی نهادهای نظارتی مراسم سوگواری بزرگ بانوی اسلام با رعایت هرچه بهتر موازین بهداشتی به درستی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیات مذهبی دیلم گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه دوم در این شهرستان همانند فاطمیه اول باوجود شرایط کرونایی، در سطح شهر و روستاهای این شهرستان بادعوت از وعاظ کشوری و منطقه و حضور دوستداران اهل بیت (ع) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی یادآورشد: : حدود ۷۰ هیات مذهبی در شهر و روستاهای این شهرستان فعال هستند و در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی همکاری و مشارکت دارند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع  است و آئین های عزاداری مردم این منطقه در مناسبت‌های مذهبی  از دیرباز عمیق و خاص و زبانزد است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر شهادت حضرت فاطمه زهرا بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر شهادت حضرت فاطمه زهرا ویروس کرونا بوشهر شهادت حضرت فاطمه زهرا بندردیلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر

به‌مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران محفل انس و تدبر قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار و از ۳۱ تن از فعالان قرآنی تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام راغبی ظهر امروز در برگزاری محفل انس و تدبر قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به آیات سوره مبارکه اسراء، به وجود قدس شریف به‌عنوان قبله اول مسلمین در فلسطین اشغالی که توسط رژیم غاصب اسراییل تحت محاصره قرار گرفته است اظهار داشت: طبق وعده خداوند در قرآن کریم و پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی این منطقه توسط رزمندگان اسلام فتح خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش اضافه کرد: اتفاقات چند روز گذشته توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تنها بخشی کوچک از اقدامات نیروهای مسلح بود و به گفته رهبر انقلاب فقط تنبیهی بیش نبود.

 در این محفل نورانی که به یاد بیش از 48 هزار لاله خونین بال ارتش جمهوری اسلامی ایران بود ناوسروان امانت از پرسنل پایگاه دریایی ارتش و استاد حاج عباس هاشمی قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این برنامه از 31 تن از فعالان قرآنی و معارفی ماه مبارک رمضان پایگاه دریایی ارتش در بوشهر با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است