Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:38:05 GMT

ترامپ به شبکه‌های اجتماعی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۵۲۷

ترامپ به شبکه‌های اجتماعی بازگشت

خبرگزاری فارس: مدیریت شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام پس از مسدود کردن حساب‌های شخصی «دونالد ترامپ » رئیس جمهور کنونی آمریکا روز شنبه مجددا آن‌ها را فعال کرد.

به نوشته خبرگزاری روسی «تاس» فیسبوک که صاحب اینستاگرام هم هست بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده، اما حساب‌های ترامپ دوباره در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین ورودی‌های ترامپ در هر دو صفحه مربوط به 6 ژانویه ( چهارشنبه 17 دی) بود. هنوز مشخص نیست که آیا ترامپ می‌تواند پست‌های جدیدی منتشر کند یا خیر.

هفته گذشته این شرکت تصمیم گرفت مانع از ارسال پیام‌های رئیس جمهور آمریکا در فیسبوک و اینستاگرام شود تا 20 ژانویه، روز خاتمه دوره ترامپ و برگزاری مراسم تحلیف رئیس «جو بایدن» جمهور منتخب شود.

در پی حمله طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا به کنگره، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام، ردیت، توئیچ، شاپی‌فای، اسنپ چت، تیک‌تاک، دیسکورد و پینترست به این بهانه که ترامپ هواداران خود را به ایجاد خشونت دعوت کرده، حساب‌های کاربری او را محدود یا مسدود کردند.

توییتر ترامپ را بیش از 88 میلیون و هفتصد هزار نفر از سرتاسر جهان پیگیری می‌کردند و این شبکه اجتماعی یکی از مهمترین ابزارهای وی برای ارسال پیام به مخاطبانش بوده است. تعدادی از خبرنگاران مسدود شدن حساب ترامپ در توییتر را پایان دوران وی توصیف کرده و گفتند که دوران ترامپ در توییتر زودتر از دوران ریاست جمهوری‌اش به پایان رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندار سمنان گفت : با حمایت دولت در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید ، دو هزار و ۵۰۰ نفر به کار خود بازگشتند.
در سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور به سمنان، جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و بازگشت آنها به چرخه تولید برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • پس لرزه های بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /راهی جز خون دل خوردن نمانده /این روش مأموران، خلاف شرع و عقل است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان