Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم امداد و نجات و واکنش سریع هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق به فتح قله کهار شد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، ۱۳ نفر از کوهنوردان زبده و حرفه‌ای ارتش در قالب یک تیم واکنش سریع و امداد نجات به سرپرستی سرهنگ نادر رمضانخانی، رئیس هیات کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دمای هوای منفی ۲۷ درجه و در یک شرایط سخت جوی و کاملا دشوار به قله ۴۰۵۰ متری کهار صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت کوهنوردی ارتش هدف از انجام این صعود زمستانه را در درجه اول گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: کوهنوردان منتخب و دوره دیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بایستی در تمامی فصول سال آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در شرایط خاص بتوانند به درستی و کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات امداد نجات را آغاز کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند.
سرهنگ رمضانخانی اظهار داشت: هیات کوهنوردی ارتش با برگزاری منظم کلاس‌ها و دوره‌های پیشرفته کوهنوردی و همچنین انجام صعود‌های زمستانه و در شرایط سخت و دشوار تکنیک‌ها و فنون واکنش سریع و امداد نجات و جستجو در کوهستان را تمرین می‌کنند.   بیشتربخوانید: دست انتقام الهی گریبان عاملان و آمران ترور حاج قاسم را می‌گیرد:

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش شهید قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش شهید قاسم سلیمانی کوهنوردی ارتش واکنش سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می‌باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود. 

عتباتی ادامه داد، در فضای مجازی بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدرو... می‌کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر
  • عمر البشیر کجاست؟