Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس حسینی، شنبه با بیان اینکه هم اکنون طرح گازرسانی به شهرهای فدامی، دوبرجی و ۱۴ روستای شهرستان داراب با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست، افزود: تاکنون برای اجرای این طرح‌ها، بیش از ۲۷۰ کیلومتر لوله‌گذاری فولادی و پلی‌اتیلن انجام و همچنین سه ایستگاه تقلیل فشار با صرف هزینه ۸۴۰ میلیارد ریال نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۶ هزار و ۸۰۰ خانوار شهری و روستایی فدامی، دوبرجی، قلعه نو، سده، طاهونه، نصرت‌آباد، شاه مرز، قلاتویه، ابونصر، مهرآباد، شاه ابوذکریا، محمدآباد و مرز و همچنین شهرک‌های بستان، ملک آباد و شهید رجایی از مزایای گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

حسینی ادامه داد: هم اکنون، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری داراب ۹۰ درصد و مناطق روستایی ۶۴درصد است که با اتمام این طرح‌ها، حدود ۹۷ درصد مناطق شهری و ۸۱درصد مناطق روستایی این شهرستان از موهبت گاز گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گاز رسانی شرکت گاز استان فارس داراب فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی شرکت گاز استان فارس داراب گاز رسانی شرکت گاز استان فارس داراب فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد