Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:12:22 GMT

مقابله با گستره نفوذ دشمن نیازمند یک طرح بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۷۵۱

مقابله با گستره نفوذ دشمن نیازمند یک طرح بزرگ است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی میرباقری بعد از ظهر شنبه در دیدار با مدیران و فعالان فرهنگی استان البرز که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از مشکل فرهنگی به خاطر عوامل داخلی و چنین ضعف‌هایی است، البته اگر نتوانیم عوامل بیرونی را مورد مطالعه و دقت قرار دهیم و بر این مبنا طرح‌های بزرگ متناسب با وسعت نقشه دشمن بریزیم قطعاً موفق نمی‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهیم انقلاب را گسترش دهیم باید به فکر حکومت جهانی باشیم

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را گسترش بدهیم باید به فکر حکومت جهانی باشیم و به این امر نیندیشیم حکومت جهانی رقیب مار را محور خواهد کرد، بنابراین باید مقیاس درگیری خود را باید متناسب با رقبای جهانی ببینیم.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان با بیان اینکه باید طرح‌های رقبا را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه در داخل پیاده می‌شود و چه چالش‌های برای ما ایجاد می‌کند، تصریح کرد: باید بر اساس این بررسی راه حل‌هایی اساسی برای مقابله با این چالش‌ها اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین چالش بیرونی جمهوری اسلامی ایران غرب مدرن یا همان مدرنیته است که به تعبیر مقام معظم رهبری عصر جدایی دین از حیات اجتماعی و سیاسی بشر را طراحی کردند و در لایه‌های مختلف ایدئولوژی، سبک زندگی و … با پیوست اجرایی می‌کنند

آیت‌الله میرباقری با بیان اینکه تفکر مدرنیته آرام آرام در دنیای نفوذ کرده است، گفت: در حال حاضر بیشترین درگیری را با این طرز تفکر داریم که ضربات بسیاری را وارد می‌کند.

وی جریان بعدی که چالش بیرونی محسوب می‌شود را به تعبیر امام راحل جریان آمریکایی خواند و اظهار کرد: اسلام آمریکایی دو شاخه دارد که شامل جریان‌های توسعه‌ها مانند اردوغان و جریان‌های سلفی و تکفیری می‌شود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان ادامه داد: در بیرون با چنین رقبای جدی مواجه هستیم که هر دو جریان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در داخل و همچنین جبهه مقاومت طراحی دارند.

اسلام سلفی و توسعه‌گرا به منزله دو لبه یک قیچی علیه اسلام ناب هستند

وی تصریح کرد: جریان غرب مدرن و ادامه آنها در جهان اسلام یعنی اسلام سلفی و اسلام توسعه‌گرا به منزله دو لبه یک قیچی علیه اسلام ناب و بر گفته از سیره اهل بیت (ع) هستند.

آیت‌الله میرباقری خاطرنشان کرد: غرب تلاش می‌کند در جهان اسلام همین دو جریان فعال باشند و مسلمان را بین این دو قرائت مخیر کند که یا به دنبال خشونت باشند یا به دنبال اعتدال مد نظر آنها و بر این اساس سال‌هاست که می‌خواهند غرب‌گرایان را به ویژه در محیط جبهه مقاومت شبکه کنند.

وی گفت: غرب می‌خواهد با حاکم کردن یکی از دو قرائت اسلام آمریکایی اسلام ناب را منزوی کند، البته در برخی کشورها مانند عراق و لبنان به برخی موفقیت‌ها نیز رسیده است.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان اظهار کرد: غرب‌گرایان داخلی به دنبال این هستند که ایران را تبدیل به یکی اقمار جامعه جهانی کنند که این امر را به صراحت می‌کنند و مدعی هستند که دوران استقلال گذشته است.

وی متذکر شد: در مقابله با گستره نفوذ دشمن باید یک طرح بزرگ داشته باشیم که این طرح را به یک منظومه برنامه‌ها تبدیل کنیم و این منظومه در موضوعات مختلف به صورت هماهنگ البته به همین مقیاس عمل کند.

کد خبر 5123644

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اداره کل تبلیغات اسلامی البرز ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله اقامه نماز جمعه عکس استانها استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است