Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدصادق بصیری افزود: استاندار به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی و نماینده عالی دولت در هر استان وظیفه دارد نسبت به هماهنگی امور اجرایی و بین بخشی اقدام کند و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در این زمینه با استاندار همراه و همکار باشند.

وی ادامه داد: علی زینی وند بدو ورود به استان کرمان با جدیت فراوان کار خود را آغاز کرد و انتظار دارد تمام مدیران اجرایی همراه وی کارها را پیش ببرند و هماهنگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: گاهی در جلسات شخص مدیر اجرایی حضور ندارد و نماینده‌ای را به جلسه فرستاده که یا اطلاع کافی از مسائل ندارند و یا نمی‌توانند پاسخگوی سوالات مطرح شده باشد. 

بصیری به نحوه حضور مدیران در نشست شورای آموزش و پرورش امروز شنبه ۲۷ دیماه گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که برای تجلیل از شوراهای برتر تشکیل شده و از مدیران اجرایی هم دعوت به عمل آمده بود، فقط ۲ نفر از مدیران اجرایی در جلسه حاضر بودند.

وی ادامه داد: استاندار نسبت به عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این نشست به شدت اعتراض دارد و به صورت واضح این مسئله را اعلام کرد.

بصیری گفت: تاکید استاندار  بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نشست شورای آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و مهمترین نشست تصمیم گیری برای  نظام تعلم و تربیت و دیگر جلسات بسیار جدی است.

وی با اشاره به حضور خبرنگاران و اعلام و رسانه‌ای شدن این اعتراض استاندار کرمان گفت: ما از دستگاه‌های اجرایی که در جلسه حضور نداشتند کتبا توضیح خواسته ایم که دلیل عدمحضور خودشان را اعلام کنند و از این به بعد هم قطعا در جلسات حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: در بین اسامی اعلام شده یک اشتباه هم از سوی برخی رسانه‌ها اتفاق افتاد و آن اینکه در بین دستگاه‌های اجرایی نام دستگاه قضائی هم ذکر شده است. 

بصیری عنوان کرد: دستگاه قضائی مستقل است رئیس کل دادگستری استان و دادستان همواده در تمام جلساتی که عضو بوده اند، حضور داشته و همکاری و معاضدت بسیار موثر و صادقانه داشته اند و هیچگونه عدم هماهنگی بین دستگاه اجرایی و قضائی در استان نداریم. 

وی افزود: رئیس کل دادگستری استان، عضو شورای آموزش و پرورش نیست و ذکر نام ایشان در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد اعتراضِ استاندار یک اشتباه محض است و به همین دلیل باید اصلاح شود و امیدواریم این همکاری و هماهنگی همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استانداری کرمان اخبار کنکور شورای آموزش و پرورش دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل