Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:24:18 GMT

برگزای وبینار روحانیون سراسر کشور ویژه دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۸۱۶

برگزای وبینار روحانیون سراسر کشور ویژه دهه فجر

کمال گرامیان، از برگزاری وبینار روحانیون سراسر کشور و استان کردستان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کمال گرامیان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور (۲۷ دیماه) در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مباک فجر برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات مهم فرهنگی و هنری و رسانه‌ای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: وبینار روحانیون سراسر کشور و استان کردستان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی سبک زندگ اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور است که به مناسبت دهه فجر با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی پیگیری و برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: یکی از فعالیت‌هایی که می‌توان در این ایام برای مخاطبان برگزار کرد مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی است و این اقدام نیز به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایام دهه فجر انجام می‌گیرد.

 

گرامیان دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از رسانه‌های فعال در حوزه انقلاب و تکریم شهدا را از جمله دیگر برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ایام دهه فجر دانست.

 

وی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت حال مردم استفاده از فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی اقدامی ارشمند و موثر به شمار می‌رود.

 

در این جلسه اعلام شد؛ مهمترین اهداف کمیته ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر هم‌افزایی و جلوگیری از جزیره‌ای عمل کردن کمیته‌های فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته مساجد ستاد دهه فجر کردستان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان یادآور روزی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی است که با درایت ودوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از فتنه شیطانی دشمنان ایران اسلامی و توطئه ضدانقلاب در انحلال و تضعیف ارتش جلوگیری و نقطه عطفی در تحول، بالندگی و حضور پرقدرت و انقلابی ارتشیان دلاور و شجاع در همراهی با ملت بزرگ ایران نظام اسلامی رقم خورد.

 مروری دقیق بر نقش‌آفرینی‌های سراسر افتخار، مجاهدانه و مخلصانه ارتش بصیر و انقلابی  در عرصه‌های گوناگون دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور و حضور تعیین‌کننده در مقابله با توطئه‌های گوناگون ضدانقلاب و استکبار جهانی عمق نگاه راهبردی و مدبرانه امام راحل (ره) در صدور پیام تاریخی فروردین ماه 1358 در حفظ و تقویت ارتش را بیش از پیش آشکار می‌سازد به گونه‌ای که اگر فداکاری‌ها، رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های نیرو‌های مسلح و مجموعه دفاعی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نبود چه بسا امروز انقلاب اسلامی سرنوشت دیگری داشت.
امروز همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان از محل لشگر 84  خرم‌آباد با حضور  فرماندهان ارشد نظامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد.

در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران