Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتظری گفت: باید تلاش کنیم که جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به عنوان یک رخداد ملی در استان گلستان باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (شنبه 27 دی) در دیدار با شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد اظهار کرد: برگزاری جشنواره های ملی در استان گلستان فرصت مغتنمی است و باید آن را قدر بدانیم و از ظرفیت آن برای تقویت حوزه هنر در استان گلستان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: برگزاری جشنواره ها در استان گلستان آثار و برکاتی به همراه دارد که برای اصحاب هنر ماندگار خواهد بود.

 

منتظری بیان کرد: مسجد قلمرو کارآمدی خود را باید افزایش دهد و با جنبه های فرهنگی و هنری باید شرایطی را فراهم کنیم که مردم را به سوی این خانه امن الهی جذب کنیم.

 

وی افزود: درست است که چهار سال از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد می گذرد ولی نیاز است که نیروهای موفق در این جشنواره به کارگیری شوند و پیشنهاد آن را داریم که با دست اندرکاران جشنواره عمار، جشنواره فیلم کوتاه رضوی و سینمای جوان نشست هایی برای اثربخشی و تقویت این جشنواره و کاهش نقاط ضعف برگزار شود.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در راستای تقویت بنیه جشنواره فیلم کوتاه طنین مکاتبه ای با فیلم سازان دوره گذشته شکل بگیرد و از ظرفیت آنها برای این جشنواره استفاده شود.

 

منتظری بیان کرد: یکی از راه های مانایی یک جشنواره رشد کیفی آن است و لذا ارزیابی از این جشنواره باید صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به حمایت از برگزاری این جشنواره گفت: باید «ما می توانیم» را با برگزاری جشنواره فاخر طنین به مسئولان کشوری ثابت کرد.

 

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مقیاس استانی مسئولان برگزاری جشنواره طنین و مدیران مرتبط نشستی را با استاندار گلستان برگزار کنند و در مقیاس استانی حمایت های لازم را از مسئولان استانی کسب کنند.

 

منتظری بابیان اینکه باید تلاش کنیم سهم هنرمندان گلستانی از آثار رسیده به این جشنواره افزایش یابد، یادآور شد: باید تلاش کنیم که این جشنواره به عنوان یک رخداد ملی در استان گلستان باقی بماند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس غلامرضا منتظری کانون های فرهنگی هنری مساجد هنر جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد برگزاری جشنواره استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند