Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: برای رفع محرومیت مناطق از مناطق محروم خوزستان کارگاه‌های اشتغال زایی و توانمندسازی راه اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

مصطفی مجدی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز‌، اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت از مناطق محروم سراسر کشور به خصوص استان خوزستان، در دهستان "حتی" لالی ‌برنامه‌های متنوعی اعم از اشتغال زایی، تعلیم و تربیتی، فرهنگی حوزه های سلامت و پروژه های عمرانی محرومیت زدایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برهمین اساس در دهستان "حتی" شهرستان لالی، یک کارگاه اشتغال زایی در دبیرستان شبانه روزی برای دانش آموزان ساکن دهستان که شامل کارگاه‌های خیاطی، قالی بافی بوده است راه اندازی و افتتاح شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در ادامه گفت: در فاز های بعد بعدی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی عصر استان در این منطقه محروم، بیش از  400بسته آموزشی، در بین دانش آموزان نیازمنده توزیع و همچنین برای بیماران معلول جسمی حرکتی 6 ویلچر اهدا شد.

وی گفت با اعلام آمادگی این قرارگاه برای توسعه کارهای عمرانی در این منطقه محروم تصریح کرد: برای سهل الوصول کردن مسیر های ارتباطی میان روستاهای این دهستان چنان چه دولت اقدام به طراحی‌ها برای احداث دوباب پل در منطقه سلطان آباد و روستاهای قمر اعلام آمادگی کند قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان آمادگی خود را نسبت تکمیل پروژه ها دارد.

‌2 هزار گروه جهادی غبار محرومیت‌ را از مناطق محروم استان اصفهان می‌زدایندمحرومیت‌زدایی ‌سپاه ‌در مناطق مرزی شمال‌غرب / تلاش‌های بی‌دریغ جهادگران برای رفع محرومیت
مجدی نسب با بیان اقدامات عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در حوزه‌های عمرانی طی مدت اخیر گفت: طی این سه سال گذشته بیش از    20پروژه مختلف در حوزه راهسازی و پروژه‌های عظیمی چون آبرسانی به روستاهای محروم که بیش از 20 روستا از این نعمت برخوردار شدند.

وی گفت: کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستای تل حاجعلی از توابع دهستان حتی شهرستان لالی، که پروژه مهمی است که با کمک خیرین و گروه‌های جهادی به طول 3‌کیلومتری و یک مخزن 50هزارلیتری نصب و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

در ادامه تصاویری از محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان در مناطق دهستان حتی شهرستان لالی را ببینید؛

انتهای پیام/343/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد