Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:21:26 GMT

پیش بینی بارش برف و باران در اواخر هفته کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۱۰۵

پیش بینی بارش برف و باران در اواخر هفته کرمانشاه

محمد خسروی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه بارشی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت پراکنده در سطح استان کرمانشاه پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه ضعیف به صورت بارش برف و باران خواهد بود، افزود: سامانه بارشی قوی‌تر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وارد استان کرمانشاه شده که به صورت برف و باران به ویژه در نیمه غربی استان کرمانشاه نمود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: آخر هفته از روز جمعه دمای شبانه استان کرمانشاه به صورت محسوسی کاهش پیدا می‌کند، به طوری که این روند تا هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

خسروی با اشاره به بارش‌های برف و باران از ابتدای سال جاری تاکنون تصریح کرد: مجموع بارش‌های استان نسبت به بلند مدت ۱۳ درصد و نسبت به بارش‌های سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

کد خبر 5123635

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان هواشناسی بارش برف بارش باران ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا شهرستان کرج آلودگی هوا زلزله اقامه نماز جمعه عکس استانها استان کرمانشاه برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان

اسلام رضایی به خبرنگار مهر گفت: طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت مشاهده شده که در صورت بروز علائم شدید منجر به شکسته شدن برگ‌ها می‌شود.

وی افزود: این عارضه در سال‌های گذشته همزمان با گرمای هوا و افزایش بارندگی و رطوبت در منطقه مشاهده شده است، اما به نظر می‌رسد با توجه به بارش‌های صورت گرفته در اواخر اسفند ماه و پیش بینی بارش‌های پیش رو در اواخر فروردین ماه، در سال جاری این عارضه شدت بیشتری خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شدت یافتن عارضه اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی ادامه داد: برای بررسی دقیق‌تر علت عارضه با ستاد استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا ضمن مراجعه مدیریت حفظ نباتات استان جهت کارشناسی دوره آموزشی جهت افزایش آگاهی باغداران منطقه برگزار شود.

کد خبر 6078776

دیگر خبرها

  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • خراسان رضوی گرم می‌شود
  • شیوع عارضه خشکیدگی برگ درختان در نخیلات شهرستان تنگستان
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها
  • بارش شدید باران در راه استان بوشهر/صدور هشدار قرمز هواشناسی
  • پیش بینی بارندگی شدید در استان بوشهر