Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر کوثری روزشنبه در نشستی یک ساعته با خبرنگار ایرنا به تشریح برنامه های حوزه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری از جمله موضوع انتخابات، بکارگیری نیروهای بومی، واگذاری مسوولیت ها به بانوان، فعالیت احزاب، اقدامات انجام شده در ارتباط با فاقدان شناسنامه و حاشیه های بوجود آمده از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان پرداخت که با توجه به حواشی ایجاد شده در مورد سخنان استاندار سیستان و بلوچستان بخش نخست این گفت و گو به این موضوع اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار با اشاره به انتشار نامه سرگشاده مدیرکل صدا و سیما سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نقد و مخالف خوانی شمشیر دو لبه‌ای است که هم شخص مورد نقد و هم عدالت ناقد را در معرض قضاوت عمومی قرار می دهد، و اگر خدای ناکرده هدف ناقد نه برای اصلاح امور بلکه برای کسب احتمالا جایگاه اجتماعی باشد ممکن است به اهداف مد نظر نرسد.

وی افزود: اگر هر مخالف خوانی باعث محبوبیت می شد جریانهای ضد نظام آنسوی مرز که تندترین مخالفت ها را علیه نظام و کشور داشته و دارند در میان مردم محبوب می شدند اما چون در گفتارشان صادق نیستند هیچ جایگاهی در میان مردم و افکار عمومی ندارند. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما مسوولان نظام جمهوری اسلامی بویژه در شرایط کنونی که دشمنان مترصد سوء استفاده از هر مطلب و موضوعی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند باید بیش از پیش مراقب باشیم که از روی نااگاهی یا اهداف دیگر  اقدامی انجام ندهیم که سبب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه شود و اهداف جریان مخالف نظام و کشور را عملا با رویکرد اشتباهی که در ظاهر انتقاد و در واقع مخالف خوانی نامیده می شود، دنبال نکنیم.

وی افزود: متاسفانه در ۲ روز گذشته حاشیه هایی از جلسه شورای برنامه ریزی استان برای استانداری ایجاد کرده اند که نه تنها به نفع هیچ دستگاه و مدیری نیست بلکه فقط معاندان و مخالفان نظام اسلامی از آن سوء استفاده می کنند.

کوثری اظهار داشت: اقدامات و خدمات ماندگار و ارزنده ای که نظام جمهوری اسلامی در دولت های مختلف از جمله دولت کنونی در استان انجام داده بر کمتر کسی پوشیده است و یکی از رسالت های اصلی مسوولان توضیح و تبیین این دستاوردها برای مردم است و در این شرایط بسیار حساس کشور که دشمنان ما به عنوان مهمترین راهبرد رسانه ای خودشان مایوس کردن مردم از نظام و ایجاد انسداد سیاسی را مدنظر قرار داده اند باید از هر گونه رفتار و گفتاری که مورد بهره برداری سوءآنان قرار گیرد پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: مطلبی که در آن جلسه مطرح شد و آنچه در سخنان استاندار محترم هم بود و عین آن مطالب در اختیار مردم شریف استان جهت قضاوت قرار داده شد برجسته کردن همین دغدغه هم برای مدیران و هم عزیزان صدا و سیمای استانی بود و مخاطب استاندار نیز بخش بسیار کوچکی از فعالان خبری رسانه رسمی استان بود که مورد گلایه مندی قرار گرفت ضمن اینکه ندیدن زحمات طاقت فرسای عموم خبرنگاران صدا و سیما بدور از هر گونه انصاف و عدالت است، کما اینکه در همان جلسه نیز از زحمات این عزیزان و صدا و سیما قدردانی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: جامعه بزرگ اصحاب رسانه و خبرنگاران تاکنون با فداکاری و ایثار در این استان کم برخوردار تلاش بی دریغی برای معرفی ظرفیت ها و محرومیتها، کاستی ها و فرصت ها داشته اند که جا دارد از آن همه فعالیت و مجاهدت قدردانی و تشکر کنیم همانطور که در سخنان استاندار محترم هم در جاهای مختلف بیان شده است، این عزیزان به رسالت خودشان در استان بخوبی عمل کرده اند. 

وی افزود: هر چند برای بیان منظور، تعبیری که استاندار محترم برای چند خبرنگار معدود آنهم در درون صدا و سیما بکار بردند می توانست بهتر از این نیز باشد اما اینکه با یک نگاه متاسفانه غیر حرفه ای و شاید غیر اخلاقی سخنان استاندار برش زده شود با هر هدفی، و سپس جامعه بزرگ و زحمتکش و دغدغه مند خبرنگاری استان و کشور را مصادره به مطلوب کردن در شان هیچ کدام از مسوولان نظام جمهوری اسلامی نیست.

کوثری ادامه داد: همه می دانیم رسانه به عنوان رکن چهارم مردم سالاری محسوب می شود این رکن مردم سالاری توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق می شود و هیچ کس نمی تواند در دنیای ارتباطات این رکن اساسی و جامعه خبرنگاری را بویژه در این خطه از میهن اسلامی ما که با جانفشانی در حال انجام وظیفه هستند نادیده بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه به حاشیه پیش آمده نباید بیش از این دامن زده شود افزود: در شرایط حاضر و  در دنیای رسانه نمی توان یک طرفه به قاضی رفت و رسانه های آزاد و آزاده در نهایت حسب وجدان اخلاقی و اخلاق حرفه ای قضاوت خواهند کرد.

وی از مدیر کل صدا و سیما نیز بعنوان جزئی از خانواده نظام خواست که از اطاله بحث بیشتر در این زمینه جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، بخش های دیگر این نشست خبری متعاقبا منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان رسانه استانداری سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رسانه استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان رسانه استانداری سیستان و بلوچستان اخبار کنکور سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان سخنان استاندار مخالف خوانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم

استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان شخصاً مدیریت عملیات امدادرسانی هوایی به این نقاط را بر عهده گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان شخصاً مدیریت عملیات امدادرسانی هوایی به این نقاط را بر عهده گرفته است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان