Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح شنبه در جشنواره گوهر فاطمی نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: دشمن در حال جنگ ترکیبی تمام عیار نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه ایران است و بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور مقاومت ترکیبی است که با اقتدار هرچه تمام در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جریان سیل و زلزله آمریکایی‌ها اجازه ندادند کمک‌های نوع دوستانه هم وطنان خارج نشین به ملت ایران برسد حالا چه شده که می‌خواهند به ما واکسن کرونا بدهند، در حالی بنابر اعلام خود آنها واکسن فایزر در کشور آنها تلفاتی داشته و جواب نداده و این نشان می‌دهد که با تلاش برای فروش واکسن به ایران احتمالاً در پی اهداف غیر خیرخواهانه بوده و هستند که خوشبختانه با هوشمندی رهبر حکیم انقلاب جلو این هدف غیر خیرخواهانه گرفته شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نظر یکی از اندیشمندان غربی که معتقد است کشتن مسلمانان مانع پیشرفت و حرکت مسلمانان نمی‌شود، از این رو به جای ریختن بمب بر سر مردم ایران باید با ترویج فرهنگ غربی و گسترش بد حجابی زمینه فساد جوانان را فرهم نموده و از این راه به اهداف خود برسیم افزود: گرچه تا کنون در سایه این جنگ ترکیبی آسیبی هایی را وارد کرده اند اما به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب و حضور هوشمندانه ملت به نتیجه دلخواهشان نرسیده اند و نخواهند رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: برای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب باید در قالب تشکلیل کلاس‌های بصیرت افزایی هدفمند کار فرهنگی اقناعی صورت بگیرد تا در این عرصه هم مانند عرصه نظامی موفق ظاهر شویم و بتوانیم از هویت خود به شایستگی دفاع و مراقبت نمائیم.

کد خبر 5123682 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف شورای نگهبان نیروی دریایی ارتش اسحاق جهانگیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعید خطیب زاده کمیسیون تلفیق مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت

تعداد بازدید : 102 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 633 تلویزیون رژیم اسرائیل در گفت و گو با یک کارشناس صهیونیست از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت پرده برداشت؛ ماموریت‌هایی که به ادعا این شبکه در صورت عدم اجرا، حاکمیت اسرائیل برقرار نخواهد ماند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شاهد سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران هستیم
  • رویکرد ترکیبی دولت برای مقابله با چالش قیمت مسکن چیست؟
  • روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت
  • پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل