Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط ۵۳۹ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال ( بیت کوین ) در مانور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این شرکت در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جمال معتمدی زاده در حاشیه اجرای سومین مانور سراسری با محوریت تعدیل روشنایی، مقابله با برق های غیرمجاز و کشف و ضبط استخراج ارز دیجیتالی در یاسوج به رسانه ها گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته این مانور با مشارکت ۵۷ گروه عملیاتی متشکل از ۲۵۰ نفر و ٥٨ خودرو سبک و سنگین در مناطق ۹ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اهداف این مانور، از کشف و ضبط ۵۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال( ماینر ) که با مصرف انرژی زیاد خسارات فراوانی به شبکه های برق وارد می کنند خبرداد و خاطرنشان کرد؛ میزان برق مصرفی این ماینرها برروی شبکه های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک مگاوات بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ تمامی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال کشف شده به نیروی انتظامی استان تحویل و برای استفاده کنندگان غیرمجاز آنها نیز پرونده قضایی تشکیل می شود.

معتمدی زاده از جمع آوری هزار و ۶۱۵ فقره برق غیرمجاز در این مانور در تمام نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و اظهارداشت؛ استفاده کنندگان از برق های غیرمجاز نیز بر اساس قانون علاوه بر جریمه ریالی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی تعداد چراغ های روشنایی معابر تعدیل شده در سومین مانور را ۱۶ هزار و ۲۲۵ چراغ عنوان و یادآورشد: با تعدیل چراغ های روشنایی معابر ذکر شده شاهد صرفه جویی حدود چهار مگاوات انرژی بوده ایم.

وی در پایان از مشترکین برق و مردم خواست که باتوجه به وضعیت برودت هوا و نیاز مصرف خانگی از گاز و کاهش تولید برق به دلیل تامین نشدن گاز نیروگاه ها در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند و در صورت مشاهده برق غیر مجاز و یا رمز ارز ، مراتب را به شماره تلفن ١٢١ اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده توسط نجاتگران هلال احمر استان پس از ۶ ساعت عملیات خبر داد.

«کاظم فلاحی دوست» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد