Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین ایزدی از جمله داورانی است که با قضاوت‌های خوبش توانسته جای خود را علی‌رغم سن و سال پایینش در بین داوران لیگ دسته اول فوتبال کشور باز کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معین ایزدی که فصل گذشته، به عنوان پدیده داوری در فوتبال کشور نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، کار قضاوت در فوتبال را از سال ۸۶ آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور جوان که در همان سال موفق به اخذ مدرک داوری درجه ۳ فوتبال شده بود، ۲ سال بعد یعنی در سال ۸۹ در کلاس نوید مظفری حاضر شد و به عنوان داور درجه ۲ فوتبال به مستطیل سبز بازگشت. ایزدیِ با انگیزه که درجه‌های داوری را پله به پله طی می‌کرد، در سال ۹۲ در کلاسی که تحت نظر گودرز مولایی تشکیل شده بود، مدرک داوری درجه ۱ را کسب کرد.

او سه سال بعد، یعنی در سال ۹۵ در دوره‌ای با تدریس استاد عنایت داور درجه ملی شد.

ایزدی سال گذشته در کنار بزرگان داوری استان و کرمان در جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور قضاوت‌های بی‌نقصی انجام داد و حالا به پای ثابت داوری در لیگ دسته اول فوتبال کشور تبدیل شده است.

این داور جوان و با تجربه، در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان داور بازی پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا خواهد بود.

ایزدی رکورد گرفتن سریع‌ترین پنالتی رخ داده در لیگ دسته اول فوتبال کشور را در کارنامه دارد. او فصل پیش در بازی بین دو تیم قشقایی و داماش در ثانیه ۱۵ با توجه به خطای رخ داده، یک پنالتی برای تیم قشقایی گرفت.

این داور جوان که قاطعیت و آمادگی جسمانی‌اش منحصر به فرد است، همواره در تمام صحنه‌های مهم بازی حضور دارد و همین موارد سبب شده تا کارشناسان داوری مُهر تایید بر عملکرد او بزنند.

ایزدی در این فصل در هفته سوم رقابت‌ها بازی بین دو تیم فجر سپاسی و نود ارومیه را قصاوت کرد. او همچنین به عنوان داور چهارم در کوبل داوری بازی بادران و شاهین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در کنار سیدرضا مهدوی داور سرشناس کرمانی حضور داشت.

ایزدی با توجه به کارنامه درخشانی که از خود به جای گذاشته و تجارب ارزنده‌ای که به دست آورده، قطعا شایستگی قضاوت در لیگ برتر را دارد و در آن لیگ نیز می‌تواند توانایی‌های خود را به نمایش در آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داوری ایزدی فوتبال کرمان هیئت فوتبال استان کرمان داور کرمانی داور درجه ملی لیگ دسته اول فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • تاج: ۷ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد کشور می‌شود