Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: سومین برنامه اصلاح مصرف شبکه های توزیع برق، در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مهندس هاجر عبدی اظهار داشت: این مانور با هدف تعدیل مصرف روشنایی معابر و اصلاح انشعابها برای مدیریت مصرف برق در فصل زمستان بصورت همزمان با کل کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: این برنامه در جهت اصلاح معایب و رفع مشکلات موجود در شبکه های توزیع اجرا گردید که اقدام های پیشگیرانه برای افزایش پایداری شبکه ها در هنگام بروز بحران های طبیعی و پیک بار را شامل می شود، 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان تصریح کرد: علاوه بر اجرای برنامه تعدیل روشنایی معابر، انشعاب ها و مراکز استخراج رمزر ارزها نیز شناسایی و اصلاح شد. جمع آوری انشعاب های غیرمجاز  از مهمترین محورهای سومین مانوراصلاح شبکه های توزیع برق بود که در این دور با درخواست مشترکان، جمع آوری انشعاب های غیرمجاز با شدت بیشتری انجام شد.

به گفته وی، در این مانور ۴۶۲ انشعاب غیر مجاز و ۱۶۱ مشترک که مصرف آنها از دیماند تعیین شده بیشتر شده بود شناسایی و قطع شد. در شناسایی مراکز غیرمجاز رمز ارزها هم ۱۱ مرکز غیرمجاز شناسایی شد. با شناسایی و قطع انشعابها و مراکز تولید غیرمجاز ارز دیجیتال، بار شبکه توزیع برق به میزان ۱۶ هزار کیلووات کاهش یافت.

به گفته وی، استفاده غیرمجاز از برق احتمال بروز خاموشی و حتی نوسان در شبکه و به دنبال آن احتمال بروز آسیب به وسایل برقی در منازل را افزایش می دهد.

سومین مانور اصلاح شبکه توزیع برق با مشارکت ۱۸۸  نفر در قالب ۶۹ اکیپ عملیاتی، تست و بازرسی و وصول مطالبات درسراسر استان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان مانور شبکه برق اصلاح مصرف انرژی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند

سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدید‌های متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

رئیس‌جمهور یادآور شد: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

رئیسی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است. مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود