Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرماندار کردکوی با اشاره به وضعیت نگران‌کننده این شهرستان گفت: ورود مسافران به این شهرستان ممنوع است و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

ابراهیم قدمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردکوی اظهار داشت: وضعیت شیوع بیماری در این شهرستان افزایشی و نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی و مشارکت بیشتری برای کنترل و مهار بیماری داشته باشند، گفت: متأسفانه برخی شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند و همین موضوع شیوع بیماری را گسترده کرده است.

فرماندار کردکوی درباره تصمیمات ستاد کرونای این شهرستان بیان داشت: برای اینکه بتوانیم وضعیت شهرستان را بهبود دهیم تا موارد ابتلا و بستری کاهش پیدا کند برخی تصمیمات گرفته شده که اجرای آن برای همه لازم و ضروری است.

وی گفت: همه آرامستان‌های سطح شهر و روستاها و مسیرهای منتهی بدان بسته شده و به نیروی انتظامی و پلیس راهور دستور داده شد که ضمن ممانعت از حضور مردم با متخلفان احتمالی برابر مقررات برخورد و خودروی آنان را توقیف کنند.

قدمنان همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری همه مراسمات تجمعی از جشن و عروسی گرفته تا عزاداری تا اطلاع بعدی تعطیل است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

تازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان گیلان/ 9 شهرستان در گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند + جدولتازه‌ترین وضعیت شیوع کووید 19 در استان گلستان| وضعیت نارنجی در 6 شهرستان/ 18 هزار بیمار کرونایی تا کنون بهبود یافتند + جدول

وی با بیان اینکه همه واحدهای صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: کلیه مغازه‌های سطح شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک و نصب الزامات نصب ماسک بر روی شیشه مغازه و پذیرش مشتریان بدون ماسک، بلافاصله بعد از دریافت گزارش و یا مشاهده جریمه و پلمب می‌شوند.

فرماندار کردکوی افزود: ورود به کلیه تفرجگاه‌های سطح شهر و روستاهای این شهرستان ممنوع بوده و پلیس راهور موظف به جریمه و توقیف خودروهای متخلفان احتمالی است. ورود مسافران و خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان کردکوی ممنوع بوده و ضمن اعمال جریمه، خودروهای متخلف توقیف می‌شوند.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است