Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست ستاد استانی کرونا با اعلام این مطلب که افزایش سفر هموطنان به جزایر قشم و کیش در این ایام نگران کننده شده، اظهار داشت: به دلیل بی‌توجهی بسیاری از مسافران در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه بی توجهی به اهمیت زدن ماسک، هرگونه خدمات برای ورود مسافران از اسکله "پهل" در بندر خمیر برای ورود به جزیره قشم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: متأسفانه آمار بستری‌های کرونا در منطقه هم در حال افزایش است و به شدت نگران خروج هرمزگان از شرایط آبی کرونایی به وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز هستیم، به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاق لازم است سختگیری‌های بیشتری انجام شود که ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی به جزیره قشم یکی از این موارد است.

استاندار هرمزگان همچنین از هموطنان خواست با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، دوری از تجمع‌ها و برگزار نکردن دورهمی‌ها در حفظ شرایط آبی کرونایی استان مشارکت کنند.

همتی یادآور شد: افزایش سفر‌ها به قشم و کیش چه از سوی اقوام و یا هموطنانمان از نقاط مختلف کشور باشد، خطر افزایش شمار مبتلایان و بستری شدگان را افزایش می‌دهد که نتیجه آن خروج استان از شرایط آبی رنگ کرونایی خواهد بود.

شایان ذکر است: بیش از ۳۰ هزار نفر از هموطنانمان از سراسر ایران در چند روز گذشته از سه مسیر هوایی فرودگاه بین‌المللی، دریایی اسکله شهید حقانی بندرعباس و زمینی (توسط خودرو‌ها از اسکله پهل با استفاده از شناور‌های لندینگ کرافت) به جزیره قشم وارد این منطقه آزاد شدند که نگرانی‌ها در زمینه افزایش کرونا در قشم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی

به مناسبت سالگرد شهادت شهید«حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در «طرح نور»، کاروان خودرویی از محل بهشت رضا (ع) مشهد تا مزار شهید غیرت سبزوار حرکت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،به مناسبت سالگرد شهادت شهید والامقام «حمیدرضا الداغی» و حمایت از اقدام غیرتمندانه فراجا در عرصه عفاف و حجاب «طرح نور» کاروان خودرویی از روز گذشته با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران از محل حسینیه حاج قاسم سلیمانی بهشت رضا (ع) مشهد حرکت خود را به سمت مزار شهید غیرت در سبزوار آغاز کردند.

در همین راستا حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهارداشت: همزمان بااولین سالگرد شهادت شهید غیرت حمیدرضا الداغی پویش مردمی تجدید پیمان با شهید غیرت و حمایت از اقدام فراجا در طرح نور(عفاف وحجاب) و امروز تلاقی پیدا کرده است با 5 اردیبهشت سالروز حادثه تاریخی طبس که نیروهای نظامی امریکا به خاک مذلت کشیده شدند.

وی افزود:خداوند متعال در واقعه طبس معجزه خود را نشان داد و این حادثه همیشه مایه مباحات نیروهای انقلاب اسلامی و شرمساری استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حسن زاده نامقی تصریح کرد: کاروان خودرویی  تجدید پیمان با شهید غیرت از جوار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد  آغاز شد تا مزار شهید غیرت و دیدار و غبار روبی مزار وی؛ امیدواریم راه این شهید را بتوانیم غیرتمندانه ادامه دهیم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت