Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@21:08:28 GMT

احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۲۶۷

درصورت جدایی مهدی ترابی از العربی، او در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار خواهد گرفت

احتمال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس قوت گرفته است.

به گزارش طرفداری، همین چند دقیقه قبل بود که استاد الدوحه خبر داد یوسف المساکنی با العربی به توافق رسید و جانشین بازیکن ایرانی این تیم یعنی مهدی ترابی می شود. این در حالی است که چند هفته اخیر، شایعات فراوانی پیرامون مهدی ترابی وجود داشته و تعداد زیادی از روزنامه های قطری اخبار جدایی این بازیکن را پوشش می‌دادند و امروز نیز از جانشینی یوسف المساکنی خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که مدتی قبل مشعل المالک مدیر تیم فوتبال العربی این اخبار را تکذیب کرده بود.

به هر روی به نظر می رسد مهدی ترابی به رغم حضور موفق در العربی از این تیم جدا خواهد شد و باتوجه به درخشش ترابی در پرسپولیس، طبیعی است که از این تیم به عنوان مقصد بعدی اش نام برده شود. حتی ابراهیم شکوری سخنگوی قرمزها نیز علاقه این باشگاه نسبت به ستاره سابق خود را بروز داده بود.

حال باید دید آیا باشگاه دیگری در قطر خواهان جذب ترابی خواهد بود یا این بازیکن در نیم فصل به پرسپولیس برمی گردد. به هرحال این یک واقعیت است که بهبود وضعیت کیفی ترابی که به شدت زیر ذره‌بین رسانه‌ های قطری قرار داشت، ممکن است باشگاه های دیگر قطری را برای جذب او ترغیب کند. به ویژه آن که شنیده می شود برخی از مالکان باشگاه های قطری صاحب چند باشگاه هستند و بازیکنانی را بین تیم های خود منتقل می کنند.

ترابی که به امید درخشش به لیگ ستارگان رفته بودچند بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد و این موضوع باعث شد نتواند آن طور که باید و شاید در تیم العربی جا بیافتد. به هر روی هنوز مشخص نیست ترابی برای آینده فوتبالش چه تصمیمی خواهد گرفت اما بی تردید خبر بازگشت او به پرسپولیس می تواند باعث امیدواری هواداران پرتعداد پرسپولیس برای بازگشت ستاره فصل گذشته تیم شان شده بود. 

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پورتو از ساعت 22:45 امشب در ورزشگاه دو دراگائو مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال را مقابل ویتوریا گیمارش انجام می‌دهد و امیدوار است مثل بازی رفت که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد، این بار هم نمایش موفقی داشته باشد و فینالیست شود، اما نکته مبهم برای ترکیب اژدها در این دیدار حضور مهدی طارمی است.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی آخرین بار در هفته پانزدهم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز حضور در ترکیب پورتو را تجربه کرده بود و پس از جام ملت‌های آسیا دیگر شانس رسیدن به جمع 11 نفر اصلی باشگاهش را به دست نیاورد که بعید نیست امشب این طلسم پس از چهار ماه در دیدار جام حذفی برابر ویتوریا گیمارش شکسته شود.

طارمی در دیدار رفت جام حذفی مقابل ویتوریا گیمارش فرصت بازی به دست نیاورد، اما 10 روز قبل در مسابقه لیگ برتری برابر همین تیم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که امشب ممکن است به ترکیب برسد.

ستاره ایرانی پورتو که تجربه گلزنی و پاس گل مقابل ویتوریا گیمارش را دارد، امیدوار است پس از چهار ماه دوباره به ترکیب تیمش برسد و در بازی امشب فرصت درخشش و گلزنی دوباره پیدا کند.

طارمی در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر پرتغال که از ابتدای نیمه دوم مقابل فامالیکائو به زمین رفت، موفق به گلزنی شد و انگیزه زیادی دارد که امشب هم این کار را برای فینالیست شدن تیمش در جام حذفی انجام بدهد ولی همه چیز بستگی به نظر سرخیو کونسیسائو دارد.

کونسیسائو روز گذشته در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ویتوریا گیمارش در خصوص غیبت اوانیلسون و احتمال بازگشت طارمی به ترکیب عنوان کرد: باید بینیم چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ‌وقت قبل از بازی اسامی بازیکنان شروع کننده را نمی‌گویم و در شروع بازی این مورد را می‌بینید. من این بازیکنان را در دسترس دارم و بستگی به استراتژی بنده خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896407

دیگر خبرها

  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • احتمال بازگشت ‌اسرائیل به جنگ‌ سایه‌ها