Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: او اضافه کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار می شود و راهپیمایی برگزار نخواهد شد و سخنرانی هم به صورت مرکزی از صدا و سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی اله حیاتی عصر امروز شنبه ۲۷ دی ماه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خوزستان اظهار کرد: ورودی به بیمارستان های استان در حال افزایش است و شواهد نشان می دهد وضعیت شکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: انتظار می رود کلیه دست اندرکاران و مردم مراقبت نمایند تا شاهد اوج گیری دوباره بیماری نباشیم و لازمه اینکار تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی با جدیت و اهتمام ویژه است.

معاون استاندار خوزستان افزود: باید از عادی انگاری شرایط خودداری کرده و تیم های نظارتی و بازرسی در شهرستان ها بیش از پیش فعالیت نمایند.

حیاتی بیان کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و معلمان و کادر آموزشی در مدارس حضور دارند.

او اضافه کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار می شود و راهپیمایی برگزار نخواهد شد و سخنرانی هم به صورت مرکزی از صدا و سیما پخش خواهد شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در پایان افزود: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایام فاطمیه استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا خوزستان طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم ترحیم مادر همسر منوچهر متکی منتخب مجلس دوازدهم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

در این مراسم، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری،  علی‌اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، علی باقری‌کنی معاون سیاسی وزیر خارجه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، حسن قشقاوی معاون اسبق وزارت خارجه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه و علاالدین بروجردی منتخب مجلس دوازدهم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری