Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوان بخاطر اختلافات قدیمی به سراغ پسر جوانی رفت و در شلیک مرگبار دست به قتل پسر 27 ساله زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز 18 آذر ماه سال جاری پسر جوانی در کنار خانه شان در منطقه سلیچ آبادان ایستاده بود که ناگهان خودروی پژو 405 به نزدیکی وی آمد و از داخل خودرو به سمت جوان 27 ساله تیراندازی شد و این جوان هدف گلوله های مرگبار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جوان آبادانی بخاطر اختلافات قدیمی

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که پسر جوان اهل شهر شادگان است و با افرادی در این شهر اختلاف قدیمی داشته و بخاطر اختلافاتی که در شادگان وجود داشت پسر جوان همراه خانواده اش به شهر آبادان مهاجرت کرده و زمانیکه در نزدیکی خانه شان بوده هدف تیراندازی مرگبار قرار گرفته است و پسر جوان در زمان این جنایت نیز یک اسلحه کلت کمری همراه داشته که پس از قتل اسلحه وی به سرقت رفته است.

بدین ترتیب تجسس های فنی کلید زده شد و کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از 35 روز عامل این قتل مسلحانه را در شهر شادگان شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و برای تحقیق به اداره پلیس آگاهی آبادان منتقل شد.

سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان در خصوص این پرونده گفت: متهم پس از دستگیری به قتل مسلحانه در منطقه سلیچ آبادان بخاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل مسلحانه قتل اخبار حوادث قتل قدیمی آبادان تیراندازی مرگبار شلیک مرگبار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل عکس مرد ایران قیمت کرونا جنایت قاتل تهران زن شوهردار پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از حضور در جام جهانی مجارستان سهمیه تیمی خود برای المپیک پاریس را قطعی کرد، شامگاه دوشنبه به کشور بازگشت.   سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اعضای المپیکی تیم ملی شمشیربازی استقبال کرد.   شمشیربازی نخستین سهمیه المپیک در سال ١٤٠٣ و اولین سهمیه تیمی برای این بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • تالاب شادگان
  • ببینید | القسام تصاویر هدف قرار دادن تانک و بولدوزر رژیم اشغالگر را منتشر کرد
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • دستگیری گروگانگیر مسلح در گرمسار / مدیرکارخانه گلوله خورد
  • قلعه‌نویی: آزمون بخاطر علاقه به مردم ترکمن به عشق‌آباد آمده