Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا دو تن از چهره های شناخته شده در دولت باراک اوباما را به عنوان گزینه‌های مورد نظر خود برای مناصب دوم و سوم وزارت خارجه دولت آینده این کشور معرفی کرد.

به گزارش سایت دولت انتقالی آمریکا، « جو بایدن » رئیس‌جمهور منتخب آمریکا « وندی شرمن » را به‌عنوان گزینه خود برای تصدی سمت قائم‌مقام وزیر خارجه آمریکا معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر تصمیم بایدن، «ویکتوریا نولاند» هم که در وزارت خارجه دولت اوباما سمت داشته، نامزد تصدی سمت معاون امور سیاسی وزیر خارجه آمریکا شده است.

شرمن و نولاند در صورت تأیید در مجلس سنای آمریکا، پس از «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه پیشنهادی بایدن، نفرات دوم و سوم وزارت خارجه آمریکا خواهند بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جو بایدن وندی شرمن باراک اوباما وندی شرمن جو بایدن قائم مقام وزیر خارجه آمریکا خارجه آمریکا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه پاکستان، بن فرحان را در این سفر ۲ روزه رسمی هیئتی متشکل از وزرای کشاورزی، صنعت و معدن، معاون وزیر سرمایه‌گذاری و مقامات ارشد وزارت نیرو و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی همراهی می‌کنند.

وزیر خارجه عربستان قرار است با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، وزیر خارجه، فرمانده ارتش پاکستان و همچنین رئیس شورای ویژه تسهیل سرمایه‌گذاری SIFC دیدار کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: این سفر اساساً برای تسریع و پیگیری توافقات اخیر میان محمد شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دیدار اخیر آنان در مکه مکرمه در راستای تقویت همکاری‌های اقتصادی دوجانبه انجام می‌شود.

منابع خبری در پاکستان گزارش دادند که یکی دیگر از اهداف سفر وزیر خارجه سعودی فراهم کردن مقدمات سفر آتی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به پاکستان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • وزیر خارجه عربستان به پاکستان می‌رود
  • اسرائیل گزینهٔ پاسخ نظامی به ایران را حذف کرد؟
  • اسرائیل گزینه پاسخ نظامی به ایران را حذف کرده است
  • اسرائیل گزینه پاسخ نظامی به ایران را حذف کرد؟
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه را کنار گذاشت
  • (ویدیو) نگاه قائم مقام وزیر فرهنگ به ممیزی
  • نگرانی بایدن از تلاش نتانیاهو برای کشاندن پای آمریکا به درگیری‌ گسترده در منطقه‌