Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد موسوی ، دفاع راست تیم استقلال که در بازی با پرسپولیس مصدوم شده بود ، به بازی این هفته تیمش با تراکتور خواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد موسوی مدافع استقلال مشکلی برای همراهی این تیم مقابل تراکتور ندارد. احمد موسوی این روزها سبک‌تر از سایر نفرات استقلال تمرین کرده و گاهی اوقات نیز با جدا شدن از جمع بازیکنان، به صورت انفرادی مشغول کار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته ظاهراً با وجود این مسئله، مشکلی برای همراهی او در بازی مقابل تراکتور وجود ندارد. مربیان استقلال معتقدند موسوی چند روز قبل از جدال با پرسپولیس مصدومیت مختصری داشته و به همین خاطر سبک‌تر از بقیه کار می‌کند ولی قضیه اصلاً حاد نیست و این بازیکن می‌تواند در کنار سایر آبی‌پوشان مهیای جدال با تراکتور شود. موسوی از جمله بازیکنان استقلال تلقی می‌شود که تا اینجای کار نمره قبولی گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تراکتور احمد موسوی اخبار استقلال استقلال تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!

 بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک‌بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به‌صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.


در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد، اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد