Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه تنظیم بازار استان با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر بر واحد‌های عرضه کننده گفت: در صورت کمبود این کالا‌ها پیش بینی شده تا از سایر استان‌ها این کمبود جبران شود.

او با بیان اینکه دولت از واحد‌های آسیب دیده حمایت می‌کند افزود: پیش بینی‌های لازم برای نوروز۱۴۰۰ اندیشیده شده است و مردم نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: در صورت ادامه شیوع آنفولانزای فوق حاد احتمال دارد برخی از واحد‌ها از چرخه خارج شوند و به همین علت باید برنامه ریزی‌های لازم برای تامین گوشت و تخم مرغ بویژه در آستانه سال جدید انجام شود.

بیشتر بخوانید

ورود اولین مرغ‌های پرورشی نژاد آرین به چرخه مصرف

اصغرزاده مدیرکل دامپزشکی استان از شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در ۱۰مرغداری استان خبر داد و گفت: تا کنون ۶۰۰هزار قطعه مرغ معدوم و یا در حال معدوم شدن است.

جرجانی رئیس سازمان صمت هم از افزایش نظارت‌ها برای کنترل قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ به صورت روزانه با استفاده از ظرفیت بسیج خبر داد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ گوشتی مرغ و تخم مرغ آنفولانزای پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی

استاندار مرکزی، گفت: تعهدی که استان برای ۶۱ هزار واحد مسکونی دارد، قابل تحقق است و تاکنون برای بیش از ۵۵ هزار واحد، تامین زمین انجام شده است. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه نهضت ملی مسکن از جمله راه و شهرسازی، شرکت شهرهای جدید، بنیاد مسکن، بانک‌ها و غیره سال گذشته اقدامات خوبی داشتند، اما کماکان عقب افتادگی در حوزه مسکن وجود دارد که باید امسال به هر نحوی جبران شود و سال 1403 سال جبران عقب افتادگی در حوزه مسکن است. 

وی افزود: تعهدی که استان برای 61 هزار واحد مسکونی دارد، قابل تحقق است و تاکنون برای بیش از 55 هزار واحد، تامین زمین انجام شده است و می‌توان الباقی هم تامین زمین کرد و وارد فاز صدور پروانه ساختمانی، نقشه و ساخت شد. در مرحله تحویل برخی از واحدها هستیم و با توجه به فرا رسیده فصل بهار باید تمام دستگاه‌های مسئول، پروژه‌های مسکن استان را در اولویت قرار داده و به این پروژه‌ها سرعت دهند تا عقب افتادگی در این زمینه به سرعت جبران شود. 

استاندار مرکزی تصریح کرد: ساخت مدرسه و مسجد در سرانه‌های پیش بینی شده، نباید مورد غفلت واقع شود، با توجه به اینکه افزایش جمعیت را در آینده نزدیک در شهرک‌های مسکونی جدید شاهد خواهیم بود باید ساخت مدرسه و مسجد در اولویت، قرار گیرد، با افزایش جمعیت در طرح‌های مسکن ملی، زوج‌های جوان با اسکان در واحدهای طرح اقدام ملی نیاز به فضاهای آموزش و فرهنگی پیدا می‌کنند. 

مخلص‌الائمه بیان کرد: دفتر فنی استانداری در کنار اداره‌کل نوسازی مدارس قرار گیرد و در حوزه مدرسه سازی، سازماندهی کاملی در سطح استان انجام شود. در پروژه 8100 واحدی، اداره‌کل اوقاف متولی ساخت یک باب مدرسه و یک باب مسجد شده و در پروژه مسکن شهید سلیمانی، مسجد در شرف ساخت است، آبفا استان، پیش بینی لازم برای تامین آب مصرفی در شهر جدید امیرکبیر را به عنوان نگین توسعه شهرسازی استان باید مورد توجه قرار دهد و به خاطر کمبود آب، توسعه در این شهر متوقف نشود و چاره اندیشی درستی انجام شود. 

وی با اشاره به رفع مشکلات متقاضیان طرح شهید سلیمانی که سال گذشته متقاضیان گلایه‌هایی داشتند، گفت: استان مرکزی، نخستین استانی است که تامین مالی ویژه، مختص متقاضیان دهک پایین توان در نظر گرفته است تا بتوانند وجه خود را تکمیل کنند، به زودی 200 تا 300 واحد آماده تحویل خواهند بود و طبق جدول زمان بندی، واحدهای شهرک تحویل می‌شود. 

استاندار مرکزی بیان کرد: گره پروژه مسکونی یاس فراجا که سال‌ها رها و با افزایش قیمت مواجه بود باید در اسرع وقت باز شود و به شرط صدور سند تسهیلات و مساعدت‌های لازم پرداخت می‌شود و معاضی نداشته باشند، این پروژه جزو اولویت‌های رسیدگی قرار گیرد.  

مخلص‌الائمه افزود: نگرانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای ساخت مدرسه در طرح‌های اقدام ملی مسکن به جا است، همانطور که تامین زیرساخت‌هایی از قبیل تامین آب، برق، گاز و مخابرات در طرح‌های اقدام ملی مورد توجه است باید زیرساخت‌های آموزشی هم مورد توجه قرار گیرد، لازم است اقدام اولیه برای شروع به کار ساخت واحد آموزشی در طرح‌های مسکن، آغاز شود تا بتوان از مشارکت خیران در تکمیل طرح‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت
  • یک واحد پروتئینی متخلف در درگهان پلمب شد/امحا ۴۳۲ کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند