Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:45:31 GMT

شمار کشته‌های زلزله اندونزی به ۶۷ نفر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۳۸۰

شمار کشته‌های زلزله اندونزی به ۶۷ نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، زلزله ۶.۲ ریشتری که دیروز جمعه به وقت محلی جزیره «سولاوسی» در اندونزی را لرزاند، تاکنون دست کم ۶۷ کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، صلیب سرخ اندونزی در این خصوص اعلام کرد: طبق اطلاعات به دست آمده، فقط در شهر «ماموجو» بیش از ۳۰ نفر کشته شده اند. این آمار ممکن است افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از کشته شده ها نیز همچنان زیر آوار هستند. همچنین، در این شهر ۱۵ هزار نفر از مردم مجبور به تَرک خانه های خود شده اند.

در این حادثه صدها نفر نیز زخمی شده اند.

این درحالیست که مرکز زلزله نگاری اروپا- مدیترانه دیروز اعلام کرد که زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ساعت یک بامداد به وقت محلی جزیره کوهستانی «سولاوسی» اندونزی را لرزاند.

مرکز زلزله نگاری اروپا- مدیترانه کانون این زمین لرزه را در ۱۳۸ کیلومتری شمال غرب شهر «پاریپیر» اندونزی با جمعیت ۱۴۰ هزار نفری اعلام کرد.

کد خبر 5123700

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی آواره زلزله ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ عراق رژیم صهیونیستی فلسطین جو بایدن ایران سوریه کنگره آمریکا استیضاح ترامپ عربستان سعودی جنبش انصارالله یمن افغانستان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند

زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری استان سمنان حوالی دیباج را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۲:۰۱:۵۹ روز جمعه، سی‌ویکم فروردین زمین‌لرزه ۴.۱ ریشتری استان سمنان و حوالی دیباج را لرزاند.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۴.۲، عرض جغرافیایی ۳۶.۳۲ و در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داده و کانون آن ۱۲ کیلومتری دیباج (سمنان) ،۲۱ کیلومتری دامغان (سمنان) و ۴۳ کیلومتری مجن (سمنان) بوده است.

کد خبر 745900

دیگر خبرها

  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • دامغان لرزید
  • زلزله ۴.۱ ریشتری، دیباجِ سمنان را لرزاند
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان